D’un temps ençà, els calendaris d’advent estan vivint un autèntic boom. Són un gran recurs perquè les empreses, en dates nadalenques, facin arribar al seu públic objectiu tota mena de productes en petites dosis diàries: n’hi ha amb dolços, productes de bellesa i fins i tot articles sexuals, però hi ha algunes marques que, en contrast, aposten per donar una dimensió social, solidària i sostenible al calendari d’advent.

L’agència de màrqueting i vendes B2B associada Intracon Marketing Solutions ha llançat DecemberIn’, la seva campanya de Nadal 2022 en anglès per a clients de tot el món, amb un calendari d’advent enviat de forma digital que proposa 31 petites activitats de temàtica diversa per a celebrar i compartir durant el mes de desembre. Cada foto enviada que demostri l’activitat corresponent al seu dia sumarà diners a una donació total que Intracon Marketing Solutions farà al final de la campanya a l’entitat que el guanyador a la foto més original decideixi destinar-la.

Fes clic aquí per accedir al calendari: Go Decemberin’ | Christmas mood activated

La participació és totalment oberta, i es pot seguir a xarxes socials mitjançant el hashtag #DecemberIn. Dins del seu programa anual de responsabilitat social corporativa, Intracon Marketing Solutions ha volgut aprofitar la campanya de Nadal per a fer un gir solidari i sostenible a un recurs molt alineat amb el consumisme i poc amb l’esperit humà propi d’aquestes dates.

Intracon Marketing Solutions és una agència especialitzada en màrqueting i vendes B2B, amb més de 20 anys de trajectòria assessorant grans marques (HP, Garmin, Roche, Hipra, Abbott, Swarovski, entre d’altres), moltes d’elles especialitzades en tecnologia, industrial i farma. Amb presència internacional, compta amb oficines a Espanya, Estats Units, Alemanya i Colòmbia.