• La companyia està immersa en el seu pla estratègic 2020 enfocat al creixement i la rendibilitat d’Eurofragance.

  • Aquesta iniciativa dóna suport l’ambició d’Eurofragance per oferir als consumidors indis una proposta olfactiva atractiva i competitiva per captar ràpidament la seva part d’aquest mercat en creixement.

Eurofragance, empresa creadora de fragàncies, continua amb l’ambiciós pla d’expansió previst en l’estratègia empresarial 2020 enfocat al creixement i la rendibilitat d’Eurofragance. A la fi de 2017, la companyia va entrar als Estats Units amb l’adquisició de Fragrance Design (Atlanta), ampliant així la seva presència al mercat americà. Per a aquest any, Eurofragance planeja ampliar la seva presència a Àsia, sent Índia la seva primera parada.

Eurofragance porta anys treballant per al mercat indi des de la seva filial a Dubai on dissenyen les fragàncies adaptades a les necessitats i preferències dels seus consumidors en els països del Golf i l’Índia. Ara, la companyia obre les seves pròpies oficines a Bombai amb Abhishek Pandya al capdavant com Country Manager d’Eurofragance a l’Índia. Pandya, qui compta amb una àmplia experiència en el sector, serà el responsable de coordinar l’equip de vendes i desenvolupament especialitzat per a aquesta regió. A més de la filial, Eurofragance ha constituït una societat estratègica amb Orris Tech, una companyia ubicada a l’àrea de Mumbai. Orris Tech fabricarà totes les fragàncies de Eurofragance destinades al mercat indi.

L’Índia és un mercat que està experimentant un creixement important i constant. Eurofragance, amb els coneixements adquirits durant els últims anys treballant amb companyies índies centrades principalment en l’exportació, està preparada fer-se amb part d’aquest mercat. L’acollida que hem tingut ha superat les nostres expectatives a causa, en gran part, a la nostra capacitat per oferir productes d’alta qualitat estàndard. Juntament amb el nostre soci Orris, estem molt entusiasmats i ens sentim recolzats per afrontar aquest projecte dirigit al mercat de fragàncies d’aquest increïble país”, explica Laurent Mercier, CEO d’Eurofragance.