El doctor en màrqueting, fundador de l’agència de comunicació i màrqueting associada edeon.net., plasma una introducció al màrqueting per a tots els públics, entre reflexions, casos reals i teories que pretenen despertar l’interès dels lectors per emprendre noves aventures empresarials.
Un altre llibre de màrqueting, però diferent. Així comença el llibre d’en Lluís Feliu, publicat pel segell Publicalis del grup editorial Profit i que sorgeix amb l’objectiu d’estimular l’emprenedoria del país. Tarannà emprenedor està disponible a totes les llibreries dels Països Catalans i es presenta com un llibre apte per a tots els públics on l’autor explica teories bàsiques del màrqueting, totes elles necessàries per poder començar a emprendre projectes empresarials o personals.
Per fer-ho, a banda d’explicar les teories, les posa en pràctica en diferents projectes on el propi autor s’ha vist involucrat. El llibre vol convidar els lectors a adquirir una òptica marquetiniana que els ajudi a detectar oportunitats, emprendre aventures empresarials o millorar aspectes quotidians de la vida de qualsevol dels seus lectors.
A més, al llibre es demostra que qualsevol aspecte de la vida es pot analitzar i gestionar des de l’òptica del màrqueting. Planificant, realitzant accions, marcant-se objectius, enfocant-se a assolir bons resultats i a analitzar-los degudament. El llibre és apte per a tots els públics perquè segons l’autor “tots tenim la capacitat de crear projectes estimulants, a molts però, només els falta una empenta”. I precisament aquest llibre pretén ser l’impuls per a que els lectors més joves i els adults, puguin emprendre amb una embranzida els seus projectes personals o empresarials.
El llibre està format per 12 capítols on, en cada un d’ells, es parla d’un concepte del màrqueting posant-lo a prova en projectes reals, que a vegades han assolit l’èxit i altres vegades el fracàs. Un dels capítols demostra que l’òptica marquetiniana es pot aplicar a qualsevol camp i l’autor ho posa en pràctica parlant de temes que poden generar controvèrsia, com són les temàtiques sobre els creients practicants de l’església catòlica, el procés independentista o el futur de les seleccions esportives catalanes.
Sobre l’autor:
En Lluís Feliu és doctor en màrqueting i comunicació empresarial per la Universitat Abat Oliba CEU, és llicenciat en periodisme per la Universitat Ramon Llull (Facultat de comunicació Blanquerna), màster executiu en comunicació empresarial per EADA Business School i s’ha format en estratègia, processos i retorn de la inversió de màrqueting digital a l’IESE Business School. A més, és professor universitari, emprenedor i fundador de l’agència de comunicació i màrqueting
edeon.net. Com a consultor de comunicació empresarial i màrqueting ha ajudat a associacions, partits polítics i petites i mitjanes empreses d’arreu del territori català. En Lluís és un apassionat de l’atletisme, de la comunicació, el màrqueting de continguts i l’emprenedoria, passions que intenta viure amb intensitat.
Més informació:
https://www.profiteditorial.com/libro/taranna-emprenedor/