Epson ha tornat a concentrar tota l’atenció del sector de la impressió professional, el disseny i la producció en C! Print Madrid 2022. A través del desenvolupament de solucions innovadores que permetin impulsar una transformació digital sostenible al nostre país, la proposta de valor de l’empresa associada es dirigeix als sectors de la producció tèxtil, el disseny, la creació de solucions de signage, el desenvolupament de productes personalitzats i la fotografia, entre d’altres.
Sota el lema #ImprimeUnMundoMejor, la firma japonesa comparteix amb els professionals de tots aquests sectors noves formes de producció més sostenibles i de menor impacte mediambiental amb la seva tecnologia basada en capçal PrecisionCore, que no requereix calor en el procés. Una tecnologia que ha permès a la companyia situar-se com a alternativa d’impressió principal per al sector tèxtil, amb una àmplia quota de mercat, i mantenir la seva posició de privilegi per al sector fotogràfic i de producció de proves.
Per a Josep Maria Coll, director de Commercial & Industrial Printing d’Epson Ibérica, “el moment és dolç, malgrat les dificultats dels darrers dos anys. Hem estat capaços de millorar la nostra posició de mercat en sectors ja madurs, com el fotogràfic i el proofing, mentre ampliàvem el nostre lideratge al sector tèxtil. Així mateix, ja són diversos els clients a Espanya i Portugal que estan comprovant els avantatges de les nostres noves solucions amb tinta de resina per a signage, i hem estat capaços d’instal·lar la primera Monna Lisa de 32” a Espanya de la mà de Texia, compartint la seva experiència amb tots els assistents a C! Print”.
Aquest 2022 s’espera que sigui un gran any amb importants desafiaments, com la consolidació de la nova tinta de resina Epson en la seva gamma de signage, o la introducció al mercat de les seves primeres solucionis UV planes. Un any en què també estan previstes importants novetats per als àmbits del disseny, tèxtil i la impressió tècnica. Amb la finalitat de consolidar totes aquestes oportunitats i seguir el camí del creixement, Epson s’ha reforçat amb la incorporació a l’equip de Commercial & Industrial del seu nou business manager, Jordi Yagües.
Yagües és conscient de “l’important repte que suposa per a Epson el manteniment de la nostra posició de lideratge en sectors consolidats, i el creixement sostingut que perseguim en noves tendències en digitalització dels mercats del tèxtil, la personalització i la cartelleria, principalment. Estem convençuts que tenim les solucions ideals per a proporcionar la qualitat, precisió, rendiment i l’índex òptim en sostenibilitat que els nostres clients demanden. Com traslladem als nostres clients i a tots els professionals amb els quals hem parlat a C! Print, els demanem que també posin màxima atenció durant l’any a les novetats que estan per arribar, i que comptin amb nosaltres per a qualsevol inquietud o dubte que pogués sorgir respecte a les nostres solucions. El nostre compromís és oferir sempre la millor resposta possible a qualsevol necessitat que puguin tenir”.