Eurofragance, empresa dedicada al disseny i creació de fragàncies, sorprèn en la Beautyworld Middle East (BWME) de Dubái amb “Scents¥“, un concepte de fragàncies personalitzades que s’ha desenvolupat de forma diferenciada per a perfumeria fina, cura personal i de la llar.
Les fragàncies que formen part d’aquesta col·lecció han estat elaborades pels perfumistas, Julia Rodríguez i Olaf Larsen, per la 22 edició d’aquesta fira que se celebra del 14 al 16 de maig en Dubái, i que és la més rellevant sobre productes de bellesa, cabell, fragàncies i benestar d’Orient Mitjà. En paraules dels perfumistas de Eurofragance “Scents¥ pretén despertar els sentits dels nostres clients en permetre’ls combinar diferents perfums, aplicacions, textures i materials, que donen lloc a creacions totalment úniques i personalitzades”.
La personalització de les creacions es pot realitzar dins de les categories de perfumeria fina, la cura personal i de la llar. En perfumeria fina, Eurofragance ha creat 4 perfums -Powder in Bloom; Addictive Delight; Sublim Potion i Oriental Night- que es poden barrejar amb 4 olis -Velvet Molecules; Touch of Suede; Amber Blush i Dark Woods-, la qual cosa dóna lloc a infinites combinacions.
Per a la categoria de cura de la llar, Eurofragance ha treballat sobre els Bakhoors: fragàncies per a la llar, molt similars a l’encens. Els Bakhoors, que a Orient són molt comuns, s’usen en ocasions especials com a noces o per complimentar als convidats. També els empren per perfumar-se deixant que la seva aroma els impregni. De cara a la BWME, Eurofragance ha preparat una innovadora col·lecció de Bakhoors que, sobre una mateixa base, el Silverscent, es combina amb quatre olis diferents: Velvet Molecules; Touch of Suede; Amber Blush i Dark Woods. El resultat és la creació d’una signatura olfactòria pròpia per a la llar.
Sobre bodi care, l’empresa ha presentat un ritual de bellesa que consta de 5 etapes. En aquest cas, s’empra un mateix perfum de base, el Powder in Bloom, que va variant lleugerament la seva fragància en funció de l’aplicació. Així, es tracta de la primera vegada que s’aplica el concepte de capes olfactòries al segment de cura personal. És per això que per a la companyia aquesta col·lecció és la innovació portada al seu extrem: textures innovadores, formulacions renovades i maneres inusuals de cuidar la pell.
Stands d’impacte
Una de les novetats destacades d’aquesta 22 edició és que Eurofragance ha ampliat la seva presència en la fira amb l’engegada d’un nou stand, el G32, dedicat exclusivament a la cura personal. Es tracta d’un segment en el qual la companyia està apostant com a via de creixement. Així, per la Beautyworld Middle East de 2017, Eurofragance compta amb dues stands propis: el G32 i el F28, en el Hall 4. Per la seva banda, el F28, que és el stand habitual de Eurofragance durant la BWME, està dedicat a la perfumeria fina i a cura de la llar. Tots dos espais, que estan sent molt aplaudits durant la fira, compten amb una ubicació estratègica i amb elements d’última tecnologia que han convertit els stands en espais d’impacte, dinàmics, multisensoriales, sorprenents i interactius.
Neteja