L’entitat financera i l’organització internacional enforteixen la seva col·laboració per impulsar nous projectes que ajudin a promocionar dones directives i la diversitat en l’àmbit professional.

CaixaBank i l’organització internacional Vital Voices, amb la missió de donar suport i invertir en dones líders arreu del món, han creat una plataforma de mentoria virtual amb l’objectiu d’ajudar dones emprenedores, impulsores de pimes i start-ups a tot Europa, que estiguin vivint un moment professional complicat a causa de la COVID-19.

A la iniciativa poden participar tant persones que vulguin rebre assessorament com a experts (dones i homes), amb una carrera directiva consolidada i que tinguin interès per ajudar, amb els seus coneixements i experiència, dones empresàries. Entre els qui ja han confirmat la seva col·laboració, hi ha directius de grans empreses com Guy Hands, president de la companyia britànica de capital de risc Terra Firma; Paolo Riva, que va ser CEO de les firmes de moda Diane von Fürstenberg i Victoria Beckham; Nina Pustilnik, inversora en empreses d’impacte social; Marty Wikstrom, sòcia fundadora d’Atelier Fund, especialitzada en l’adquisició i el desenvolupament de marques de luxe; l’empresària estatunidenca Rose Marie Bravo, que ha ocupat llocs de lideratge en diverses empreses importants de moda; Sagra Maceira de Rosen, membre del Consell de Direcció de Vital Voices, i Anna Quirós, directora corporativa de Relacions Laborals, Cultura i Desenvolupament de CaixaBank, entre d’altres.

Tothom es pot inscriure a la iniciativa a través de la pàgina web www.vitalvoicesmentoring.com. El projecte s’ha iniciat a Espanya i el Regne Unit, amb l’ambició d’expandir-se a d’altres països europeus.

“A l’entitat estem compromesos amb la diversitat, i per això promovem iniciatives que contribueixin a millorar la igualtat d’oportunitats, la meritocràcia i el talent sense gènere”, assenyala Anna Quirós, directora corporativa de Relacions Laborals, Cultura i Desenvolupament de CaixaBank.”. Tal com destaca Quirós, “una de les accions més potents per fomentar la presència de dones en posicions directives és la mentoria, que suposa uns beneficis extraordinaris: s’estableixen relacions productives, ajuda a construir xarxes de contacte i facilita el desenvolupament personal i professional”.

Font: CaixaBank