Parlem encapçala tots el rànquings: satisfacció general, serveis de veu i de dades, atenció al client i transparència i correcció en la facturació.

Parlem és l’operadora de comunicacions més ben valorada de l’Estat, segons l’enquesta de satisfacció que l’Organització de Consumidors i Usuaris (OCU) ha realitzat entre més de 16.000 dels seus socis. La telco catalana associada encapçala el rànquing de satisfacció general dels clients, amb 85 sobre 100 punts, tenint en compte els serveis de veu i de dades.  Destaca el fet que d’entre les deu operadores millors considerades no n’hi ha cap que tingui xarxa pròpia, ja que cap de les quatre grans companyies del sector obté una bona nota. Es dedueix, per tant, que els usuaris prefereixen operadores petites i mitjanes amb una bona atenció i projectes amb identitat distintiva, per davant d’altres consideracions com poden ser les tarifes o els aspectes purament tècnics.

Segons l’OCU, malgrat que Parlem no sobresurt per tenir les tarifes més ajustades, els clients premien que faci bandera de “l’atenció propera, personalitzada i en català” i, a més valoren, “la vinculació de l’operadora amb el territori”. En aquest sentit, el CEO de Parlem, Ernest Pérez-Mas, reitera la seva “aposta per la nostra llengua, que garanteix el drets lingüístics dels nostres clients, i el compromís que tenim amb el territori amb una implicació directa amb la vida social, cultural i esportiva de tot el territori, per poder donar un servei de màxima proximitat i qualitat”.