A partir del 13 de juliol, l’empresa associada WindowSight i Filmin llançaran oficialment una nova experiència per a tots els subscriptors de Filmin, introduint el concepte de consum diari d’obres d’art atemporals i fotografies fascinants per donar vida a les seves pantalles de televisió i espais.

WindowSight busca explorar una nova oportunitat de negoci i col·laborar amb la coneguda plataforma de streaming per compartir coneixement, cultura i art, termes alineats amb els valors de les dues empreses. El projecte exhibirà una mostra del potencial de la plataforma de WindowSight i oferirà una forma única de millorar l’experiència amb el televisor durant diverses activitats, com ara sopars amb familiars o amics, teletreball, sessions de relaxació,… amb seleccions meticulosament curades per a cada ocasió.

WindowSight i Filmin llançaran oficialment una nova experiència per a tots els subscriptors de Filmin

Amb 55 col·leccions agrupades en 8 sèries temàtiques, s’inclou una àmplia gamma de moviments artístics, incloent-hi l’impressionisme, postimpressionisme, art abstracte i la Belle Époque, amb destacats artistes que els representen, com ara Hokusai, Vermeer, Monet, Klimt, Goya i Van Gogh. Les seleccions també inclouen fotografia aclamada dels últims anys i fotògrafs influents com John Stanmeyer, George Steinmeitz, Steve Winter i Arturo Rodríguez, la seva obra “Roars to life after 50 years” captura l’erupció del volcà de La Palma el 2021, obtenint reconeixement internacional amb prestigiosos premis.

Segons Jaume Ripoll, director editorial de Filmin: “Amb aquesta nova proposta que posem a disposició dels nostres subscriptors, els convidem a esprémer al màxim les possibilitats del seu televisor, convertint els seus menjadors en agradables sales d’exposicions amb algunes de les obres més significatives de l’art contemporani”. Per altra banda, Pol Rosset, cofundador i CEO de WindowSight, afirma: “La integració de WindowSight a Filmin està abraçant amb èxit la nostra visió d’acostar l’art i la fotografia a la vida diària de les persones. Col·laborant amb actors importants de la indústria audiovisual, podem avaluar com els seus subscriptors interactuen amb aquest contingut i obtenir idees valuoses per millorar l’experiència d’usuari i explorar noves oportunitats de negoci”.

Sobre WindowSight

WindowSight és una plataforma de “streaming” de contingut visual divers, com ara pintura, il·lustració, fotografia, videoart i art digital, en pantalles de televisió per transformar espais en entorns dinàmics, culturalment rics i agradables. Amb diverses funcions de personalització, els usuaris poden crear viatges visuals personalitzats segons les seves preferències, estat d’ànim o ocasió. WindowSight prioritza la democratització de l’art, oferint una experiència d’alta qualitat per portar els beneficis del consum diari d’art tant a llars com a empreses, alhora que dóna suport a l’ecosistema artístic.