PWM, publicació del Grup Financial Times especialitzada en banca privada, ha destacat CaixaBank Banca Privada per la seva estratègia digital, resultat de l’esforç continuat de l’entitat en els últims anys per l’impuls a la innovació i la millora del servei al client.

CaixaBank ha estat escollida «Millor entitat de Banca Privada a Europa per la seva cultura i visió digital 2020» (Best Private Bank in Europe for its digital culture and vision) per Professional Wealth Management (PWM), la revista especialitzada en banca privada i gestió de patrimonis del Grup Financial Times.

Els Wealth Tech Awards de PWM, que enguany celebren la seva tercera edició, premien les entitats de banca privada que destaquen per l’excel·lència en la seva estratègia de transformació digital i per la seva contínua innovació. El jurat, format per professionals especialitzats en el sector, ha analitzat els productes i els serveis d’entitats de banca privada d’arreu del món per destacar les innovacions que més estan contribuint a impulsar el canvi en el sector, a través de tretze categories diferents.

En aquesta edició, CaixaBank ha destacat en dues categories. En el primer cas, amb el premi «Millor entitat de Banca Privada a Europa per la seva cultura i visió digital 2020», la revista ha reconegut l’estratègia digital de l’entitat, resultat del seu esforç continuat en els últims anys per la innovació i el servei al client, i que ha tingut com a resultat un model omnicanal que combina l’atenció i l’assessorament personal amb la posada a disposició dels clients de tota l’operativa en línia i també canals de comunicació digitals segurs amb els seus gestors.

En el segon cas, en la categoria d’«Anàlisi de Big Data i Intel·ligència artificial», CaixaBank ha quedat en segona posició en el rànquing mundial.

Per a Víctor Allende, director executiu de CaixaBank Banca Privada, aquest premi és un nou reconeixement al model de negoci de CaixaBank Banca Privada: «El nostre model d’atenció omnicanal anomenat “Human Technology” uneix l’experiència i el saber fer de més de 600 gestors altament especialitzats, repartits en 56 centres exclusius, que treballen de manera conjunta amb la xarxa principal de CaixaBank, la xarxa d’oficines més gran de tot Espanya, i amb els avantatges que brinden les noves tecnologies per oferir la millor experiència de client en qualsevol circumstància. En aquest sentit, el nostre robo-advisor ha demostrat ser una de les propostes de valor més resistents del mercat durant els darrers mesos».

Font: CaixaBank