Sabadell reforça el seu compromís amb la digitalització en un moment en què el 70% dels seus clients interactuen amb l’entitat a través dels seus canals digitals.

Banc Sabadell segueix amb la seva aposta ferma per la digitalització i la innovació amb l’objectiu de personalitzar encara més els productes per als seus clients. En aquest cas, ho ha fet a través de la seva aliança amb Microsoft i la implementació de Microsoft Dynamics 365, una eina que permet accedir d’una forma ràpida i àgil al perfil complet dels seus clients per a oferir-los solucions bancàries personalitzades.

Aquesta visió de 360 graus que proporciona la plataforma juntament amb una integració de dades de màrqueting i vendes representa una major flexibilitat i nivell de seguretat per als clients de l’entitat.

Després de definir Banc Sabadell l’estratègia, Accenture ha estat l’encarregat de la gestió del projecte enfocant-se en la integració de diferents fonts de dades, mentre que l’equip de Serveis i FastTrack de Microsoft –que facilita la migració al núvol de les seves solucions- ha agilitat el salt al cloud de la mà d’Avanade, partner certificat de Microsoft.

“Aquest projecte ha proporcionat als nostres equips una solució flexible i fàcil d’usar a fi de millorar l’experiència dels nostres clients i proporcionar-los un valor afegit. Ara, amb Dynamics 365, els empleats de Banc Sabadell compten amb un accés ràpid i fàcil al perfil complet dels seus clients, poden entendre millor les seves necessitats i proposar-los solucions bancàries personalitzades i en molt poc temps”, afirma Enrique Solbes, Subdirector General de Banc Sabadell i CEO de Sabadell Information Systems. A més, ha assegurat que “gràcies a aquest projecte, ara a Banc Sabadell tenim més capacitats i flexibilitat per alliberar el potencial de nous serveis, noves solucions i maneres d’acostar-nos al mercat. Sense comptar que, a més, podem dedicar més temps a centrar-nos a com continuem desenvolupant el nostre negoci i a oferir serveis més innovadors als nostres clients en el futur”.

El compromís del banc d’acompanyar a autònoms, empreses, i famílies s’ha intensificat a causa de la conjuntura actual i s’ha fet tangible amb la robustesa i resiliència de la seva plataforma tecnològica i per posar a la disposició dels seus clients totes les capacitats digitals necessàries.

En aquest cas, l’eina ha estat adoptada ja per gairebé el 90% dels seus usuaris, convertint-se en la major implementació de Microsoft Dynamics 365 en el territori nacional i en la de major ús.

Font: Banc Sabadell