La companyia associada Epson renova la seva col·laboració amb Usain Bolt. El líder mundial en tecnologia i el millor velocista de tots els temps prorroguen el seu acord per a portar la impressió sense cartutxos a llars i petites empreses durant 12 mesos més. Després de l’èxit de la campanya de l’any passat, Bolt tornarà a ser la imatge de Epson EcoTank per a promocionar la impressió econòmica i el servei de subscripció de tinta ReadyPrint en una nova campanya integral que s’ha anunciat en el marc d’IFA Berlín, la fira d’electrònica de consum més important del món. Aquesta nova col·laboració també s’ampliarà a altres productes Epson de primera categoria, entre els quals s’inclouen projectors home cinema, impressores professionals de gran format, escàners professionals i impressores d’etiquetes.

Més de 75 milions de persones a tot Europa ja relacionen Usain Bolt com la imatge d’EcoTank arran de la col·laboració de l’any anterior. La campanya, que va comptar amb publicitat a televisió, a exteriors, en línia, a punts de venda, xarxes socials i en mitjans de comunicació, ha ajudat Epson a conservar la seva posició com el proveïdor líder d’impressores amb dipòsit de tinta del món. En aquest sentit, s’han venut més de 70 milions d’impressores EcoTank per tot el món des del llançament el 2010, i Epson és el fabricant de 8 de cada 10 impressores amb dipòsit de tinta a Europa.

La nova campanya, que s’engegarà a finals d’aquest mes a Europa i Àfrica, comptarà amb la presència d’Usain, vuit vegades medallista d’or olímpic, i mostrarà el contingut més desenfadat en publicitat en punts de venda, online, xarxes socials i exteriors. Així mateix, també està prevista una nova campanya de televisió a principis de 2023 a diversos països. En aquesta col·laboració, Usain demostrarà que amb les impressores EcoTank d’Epson pots aconseguir fins a tres anys d’impressió sense cartutxos i sense complicacions i estalviar fins a un 90% en costos.

“És possible que les impressores no semblin tan interessants a la gent com altres productes de tecnologia de consum, però Usain ajuda a presentar les nostres solucions d’impressió de baix cost de manera única, divertida i interessant. Els comentaris que hem rebut dels nostres clients i els excel·lents resultats que hem vist de la campanya fins ara confirmen que Usain és el nostre col·laborador perfecte, ja que cada vegada més gent entén la impressió més enllà dels cartutxos”, afirma Maria Eagling, directora de Màrqueting d’Epson Europe.