La companyia associada Epson presenta WorkForce DS-790WN, un escàner autodúplex d’alta velocitat, en format A4, amb connectivitat Wi-Fi i Ethernet. Aquest escàner és ideal per a empreses i organitzacions que busquin millorar l’eficiència dels seus processos amb funcions sense necessitat de PC i capacitats avançades d’autenticació d’usuaris i treballs.

Millores de control per a administrador de sistemes

Els controls d’autenticació d’usuaris avançats permeten als administradors de sistemes limitar certes característiques de l’equip i opcions d’ús, determinar accessos a ubicacions de la xarxa, i predefinir tipus d’ús i processos segons les necessitats de cada usuari, i atorgar drets d’accés segons LDAP. Els “treballs” predefinits i les funcions d'”Escanejar a” ajuden a minimitzar riscos d’error d’enviament a destinació i arxivat, mentre que les funcions de processament d’imatge, com la millora de text, asseguren que els fitxers digitals d’alta qualitat són fidels al document original.

A més, si s’utilitza juntament amb el programari Epson Device Admin, permet als administradors gestionar una flota completa de dispositius de forma remota, reduint la necessitat de desplaçament i accés físic al producte per a tasques de manteniment o solució de problemes.

Epson ScanWay, per a una digitalització sense necessitat de PC

La digitalització sense PC és possible utilitzant la funció Epson ScanWay, que permet als usuaris escanejar directament a carpetes en xarxa, carpetes al núvol, comptes de correu electrònic o memòries USB sense necessitat d’estar connectat a un PC. Una funció que millora l’eficiència i la productivitat dels usuaris, i redueix la necessitat de maquinari en el procés.

Antonio Fernández, sales manager d’Escàners a Epson Ibérica, comenta que “aquest escàner documental d’alta gamma és capaç de treballar a alta velocitat, sense necessitat de connectar-se a un PC, cosa que ofereix un procés senzill per digitalitzar, arxivar i compartir documents entre equips, departaments o oficines, eliminant la necessitat de comptar amb múltiples còpies físiques dels documents i el risc de pèrdua o desaparició. L’eficiència i la reducció de costos són alguns dels reptes que afronten moltes organitzacions, juntament amb la capacitat de digitalitzar processos i establir els màxims nivells de seguretat de les dades en els seus fluxos de treball Les nostres solucions d’escàners s’han dissenyat per donar resposta a aquests desafiaments, oferint una manera senzilla i segura de digitalitzar documents amb la més alta qualitat i precisió, per introduir-los a fluxos de treball digitals Aquesta solució pot ajudar empreses i institucions a protegir les seves dades, reduint el risc de pèrdua o desaparició de documents, mentre es redueix, també, el cost associat a la gestió documental”.