Amb aquest darrer projecte, l’empresa associada Networkia Business Center gestiona més de 10.000 metres quadrats de Workspaces a nivell nacional, colant-se en el Big Ten espanyol d’operadors de coworking i flex espace.

Networkia Business Center, operador d’espais flexibles, irromp en una de les zones de negoci més exclusives i demandades de Madrid, en el icònic districte d’Azca.

Ubicat concretament al Paseo de la Castellana, 91, el seu nou espai compta amb més de 3.000 metres quadrats d’instal·lacions. Amb una inversió de 2,4 milions d’euros, el nou NETWORKIA Castellana oferirà 460 llocs distribuïts en 52 oficines privades i 21 sales obertes i tancades; proclamant-se així en el centre de major superfície de la seva cartera.

Les obres d’adequació d’aquest projecte han començat durant el mes de juny, i l’empresa preveu l’obertura d’aquest espai de treball a finals del 2021. L’objectiu a mitjà/llarg termini és que NETWORKIA Castellana assoleixi una facturació de 2 milions d’euros anuals en els propers 3 anys.

Amb aquest últim projecte, NETWORKIA passa a gestionar més de 10.000 metres quadrats d’espais de treball en el territori nacional, colant-se en el Big Ten espanyol d’operadors de coworking i espai flexible. Actualment, arriba a 5 centres –2 a Barcelona i 3 a Madrid– i es troba en un ambiciós procés d’expansió en el qual preveuen obrir 3 centres més en els propers 3 anys, gestionant un total de 8 espais de treball el 2024.

Aquest espai de treball ve de la mà de l’actualització de la imatge corporativa de l’empresa. Després de gairebé 10 anys de funcionament, llança logotip i imatge per afrontar els seus nous reptes en el futur.

En paraules de Juanjo Martínez, fundador i CEO de Networkia Business Center: “En aquest nou espai hem materialitzat l’experiència d’aquests gairebé 10 anys, concentrant esforços en superar projectes anteriors, centrant-nos en la sostenibilitat, el concepte d’oficina verda combinat amb la insonorització d’espais utilitzant materials reciclats, dissenyant espais col·laboratius innovadors i emfatitzant una premissa fonamental: Volem ser el que els nostres clients necessiten que siguem”.

Font: Networkia Business Center