Les vendes de la multinacional de fragàncies associada Eurofragance van créixer més d’un 20% el 2023, fins als 146 milions d’euros, de manera que es va situar “de manera significativa per sobre del creixement del mercat”, ha informat en un comunicat aquest dijous.

La companyia ha atribuït el “creixement notable” registrat a totes les regions i categories –fragància fina, cura personal, ambiental i de la llar– a la segmentació de mercats amb més potencial.

El CEO de la companyia, Laurent Mercier, ha atribuït els resultats a l'”estratègia duta a terme al llarg de diversos anys” i ha advocat per impulsar ajustaments organitzatius i reinvertir beneficis en projectes estratègics per donar suport al creixement.

“Aquest enfocament permetrà a l’empresa mantenir la seva reputació com a líder a la indústria de les fragàncies, preservant alhora la seva independència com a empresa familiar”, ha sostingut el president, Santiago Sabatés.

El CFO de la companyia, Juan Ramón López, ha qualificat d’excepcionals els resultats i ha subratllat l’augment de vendes de la regió del Golf: “Cadascuna de les nostres quatre regions principals, IMEA, Àsia-Pacífic, Europa i Turquia, juntament amb Amèrica Llatina, ha exercit un paper crucial en l’assoliment d’aquests resultats excepcionals. En concret, l’augment de les vendes de la regió del Golf, de gran importància estratègica, va tenir un impacte substancial en els nostres resultats”.

Eurofragance està “assignant estratègicament més inversions i recursos” a Intel·ligència Artificial (IA) en el marc del seu pla estratègic i ha reforçat la seva organització en matèria de ciberseguretat.