L’agència de comunicació i màrqueting, que va néixer el 2010 a Sant Cugat del Vallès, ja compta amb seus a Sant Cugat del Vallès, a Girona i a la ciutat mexicana de Monterrey.

La firma edeon.net va néixer a Sant Cugat del Vallès fa deu anys per cobrir la necessitat de moltes pimes que, degut a la crisi econòmica, havien d’externalitzar els seus departaments de comunicació i màrqueting. Actualment, amb un equip format íntegrament per professionals de la comunicació i del màrqueting compta amb un mètode propi per calcular el retorn de les inversions en l’àmbit de la comunicació i el màrqueting empresarial, que serveix com a punt d’atracció per arrelar al mercat mexicà.

El mètode ‘Social Media Dinamic Eficient’ (SMDE) està avalat per una tesi doctoral i se sustenta per accions estratègiques de màrqueting de continguts. El Doctor Lluís Feliu, cofundador d’edeon.net i professor universitari, explica que “el mètode és la solució perfecta per a totes aquelles empreses que no saben calcular el retorn de les seves inversions en màrqueting”.

Afegint indicadors de reputació, de fidelització i de prescripció, l’agència edeon.net vincula les seves estratègies a la redacció i la dinamització de continguts. “Elaborem continguts pensats per a ser compartits, des de notes de premsa, continguts per a xarxes socials, web … sempre amb la convicció que el consumidor busca qualitat i que les empreses necessiten generar confiança”, explica Lluís Feliu.

D’altra banda, Xavi Morlans (Moorly) que també és cofundador d’edeon.net i es responsabilitza dels projectes gràfics i tecnològics, explica que “donem el salt a Mèxic amb molta il·lusió oferint les solucions de consultoria digital que més estan funcionant a Europa”. Webs, landing pages, consultoria i formacions obren una infinitat d’oportunitats al mercat mexicà. “Volem demostrar que no hi ha cap frontera ni obstacles per a treballar amb les millors tecnologies i campanyes de màrqueting”.

Nova seu a Monterrey

Lídice Baeza, graduada en màrqueting, és la responsable de la seu d’edeon.net a Mèxic. Compta amb experiència internacional a Toronto i a Barcelona, ​​on fa anys va conèixer de primera mà els mètodes de treball de les agències de màrqueting europees. Baeza, que actualment és la responsable de l’oficina d’edeon a Mèxic, també coordina tots els projectes de clients de centre Amèrica. “Volem seguir creixent com a empresa i aquesta vegada de la mà de Mèxic. Monterrey és el començament i la resta de la República Mexicana la meta final”.