L’empresa de telecomunicacions catalana ha produït el vídeo de “Quan tot s’hagi acabat”, una cançó composada en plena quarantena, que imagina un retorn esperançador a la normalitat després de la pandèmia de Covid-19.

Parlem Telecom aposta fort per la música catalana, amb la convicció que després de la crisi en el sector cultural provocada per la pandèmia cal fer més visible el talent musical jove del nostre país per tal que les seves cançons arribin al màxim número d’oients. Per aquest motiu, l’operadora de telecomunicacions de Catalunya avui ha posat en marxa una ambiciosa campanya anual, que cada estiu promourà un músic emergent català amb la producció d’un videoclip que protagonitzarà la campanya de l’estiu de Parlem Telecom. Aquest 2020 s’ha triat, a mode de llançament, “Quan tot hagi acabat”, un tema de plena actualitat de Gerard Aledo, en el qual s’imagina, amb un to esperançador i festiu, com serà el retrobament entre amants o entre amics un cop es doni per superada la pandèmia de Covid-19 i tornin a ser possibles els viatges, els passejades, les sortides de festa o les abraçades.

Aledo, que va néixer a Sant Quirze del Vallès i que ja tenia una trajectòria prèvia al capdavant del grup Animal, va composar Quan tot hagi acabat en plena quarantena i la cançó forma part d’”Obrint els ulls”, el seu primer EP en solitari, que es va difondre digitalment aquest mes de maig. El tema està produït per un altre jove talent, Marc Gelabert, que es va posar en contacte amb el cantant durant el confinament després d’escoltar una primera versió acústica de Quan tot hagi acabat que Aledo havia pujat a la xarxa. De la col·laboració entre tots dos ha sorgit aquest tema, que està tenint ja una gran acollida popular a Internet i que podria esdevenir una de les melodies més escoltades d’aquest estiu a Catalunya.

Font: Parlem