Banc Sabadell posa en marxa la unificació de les seves marques territorials amb l’objectiu de reforçar més el potencial en l’àmbit nacional i internacional d’una única referència identificativa. D’aquesta manera, “Banc Sabadell” serà la que es converteixi en la vinculació exclusiva de l’entitat per als seus clients.
Aquesta decisió prendrà forma de manera efectiva a partir del mes d’agost pròxim, període en què es començarà a desenvolupar la primera mesura. Es tracta en aquest cas dels canvis de rètols en un total de 1.678 oficines de Banc Sabadell que en aquest moment es visualitzen amb les marques “SabadellAtlántico” i “SabadellCAM”. Tenint en compte que actualment l’entitat té 2.235 sucursals, el procés afectarà per tant unes tres quartes parts de la xarxa d’oficines.
Es preveu que els canvis comencin el mes d’agost simultàniament a les territorials de Catalunya, Centre i Est, i es portaran a terme els mesos pròxims.
Una altra fita rellevant quant a aquesta qüestió fa referència a la futura aprovació per part de les autoritats mexicanes de la fitxa bancària per tal que l’entitat operi al país com a banc comercial. Serà també a Mèxic on la marca única s’implantarà a les noves oficines.
Font: Via Empresa