Darrere de cada exercici de personalització hi ha una gran història i la recent revisió de la marca Eurofragance no ha estat menys. L’empresa associada a Sant Cugat Emptresarial, ha presentat els seus nous enfocaments estratègics per augmentar la seva presència en el sector de la creació i producció de fragàncies. Ara més que mai planeja anar més enllà en les categories de cura personal i de la llar, alhora que expandeix la seva cartera de clients i el seu abast geogràfic en totes les categories, incloent la perfumeria fina. Per a això, l’empresa ha reforçat el seu equip d’Eurofragancers (com es denominen en l’organització) amb noves contractacions de personal amb una vasta experiència en perfumeria.
Creixent amb una base sòlida de perfumeria fina
L’empresa Eurofragance, fundada per Santiago Sabatés el 1990, sempre s’ha obert pas per obtenir el primer lloc en les categories d’alta perfumeria i, en particular, en les marques nínxol d’alta gamma i en els segments de perfumeria oriental. Juntament amb la creació de perfumeria fina, l’empresa també crea i produeix fragàncies per a gairebé tots els tipus de productes de cura personal i de la llar. No obstant això, el seu objectiu actual és accelerar significativament la seva presència en el mercat de productes FMCG mentre continua aprofitant la seva avantatjosa posició per liderar el negoci de perfumeria fina.
Per a millorar les seves possibilitats d’accelerar el seu creixement en la perfumeria funcional, Eurofragance ha contractat recentment a Olegario Monegal, que, amb les seves més de vint anys d’experiència en perfumeria, ha assumit el càrrec de director de la Unitat de Negoci Global en cura personal i de la llar en l’empresa i serà responsable de l’expansió de totes dues categories.
Un canvi de marca per reflectir el canvi estratègic de l’empresa
Gràcies al nou enfocament estratègic de l’empresa, Eurofragance es va adonar que necessitava una mica més que un canvi de cara per a completar la seva visió. Amb l’ajuda de Summa, agència de branding amb seu a Barcelona, Eurofragance es va comprometre a revisar la seva marca i les seves eines de comunicació de dalt a baix.
Després d’un any de treball i introspecció, Eurofragance va revelar el passat 10 de juny als seus prop de 400 empleats de tot el món i als seus principals clients la seva nova adreça estratègica, la seva identitat visual i la seva pàgina web. Preguntada sobre aquest canvi, Stéphanie Marze, head of global màrqueting and corporate communications de Eurofragance, assenyala: “Si volem créixer en vertical cap a noves categories i en horitzontal per a augmentar l’abast de la nostra influència, hem d’alinear els nostres missatges corporatius per a reflectir aquesta estratègia de creixement. Això ara ja està fet: la nostra comunicació reflecteix els objectius i la visió de l’empresa”.
Font: Eurofragance