Una conferència sobre el moment actual de la Intel·ligència artificial i la seva ràpida evolució, pronunciada pel CIO del Mobile Capital Barcelona, Eduard Martín, va ser l’eix temàtic central de l’acte.

IBERIAN GLOBAL SERVICES, empresa dedicada a l’outsourcing, especialitzada en customer experience, amb seu a Sant Cugat del Vallès, i GINTECO WORLD WIDE, boutique internacional especialitzada en assessoria estratègica empresarial, amb seu a Barcelona i Berlín, han formalitzat, aquesta setmana, un acord per a l’anàlisi i detecció de necessitats empresarials i disseny de formació personalitzada.

Un dels actius de la nova proposta formativa és la capacitat d’anàlisi de necessitats i detecció de possibilitats de millora de l’empresa per a dissenyar un pla estratègic global d’actuació on l’aprenentatge dels seus empleats serà clau per a la seva transformació.

L’àmplia cartera de formació que ofereix IGS TOD TRAINING avarca temàtica diversa com costumer experience, vendes, gestió d’equips i lideratge, management responsable, sostenibilitat empresarial, mercat internacional, comunicació interna i externa, aplicació de la intel·ligència artificial o gestió de la Intel·ligència emocional, entre altres, sent aquests alguns dels temes formatius més demandats.

L’acord s’ha presentat en un acte on han estat convidats clients de les dues companyies i d’altres empreses interessades en aquest nou servei de formació a mida. Una conferència sobre intel·ligència artificial aplicada al sector contact center ha estat un exemple sobre l’àmplia cartera temàtica que pot tractar el nou servei formatiu de les dues empreses.