L’entitat reforça el seu compromís amb la digitalització i llança una nova funcionalitat per facilitar el dia a dia dels seus clients empreses.

El compromís del banc d’acompanyar autònoms, empreses, i famílies s’ha intensificat durant la crisi de la Covid-19, fet que ha impulsat iniciatives centrades en facilitar l’operativa remota de clients i habilitar noves prestacions allà on han estat necessàries.

Amb l’objectiu d’oferir una millor experiència als seus clients a l’abril es va incorporar en els canals digitals de Banc Sabadell la possibilitat d’afegir els comptes d’altres entitats financeres, permetent així consultar la seva posició global en una sola aplicació.

Ara, Banc Sabadell fa un pas més i permetrà a les seves empreses clients fer pagaments des de la seva pròpia web usant els comptes d’altres entitats, aprofitant les capacitats Open Banking (PISP), convertint-se en una de les primeres entitats europees en oferir aquest servei.

Aquesta operativa simplifica el dia a dia de les empreses en facilitar les operacions de tresoreria i permetre una gestió més àgil dels descoberts. Amb un sol accés a BS Online Empresa els clients podran operar amb els seus comptes de les principals entitats financeres a Espanya.

Banc Sabadell és líder en satisfacció de clients en el segment de pimes i ha desplegat diverses solucions d’acompanyament i integració digital per als seus clients. En el segment d’empreses, més del 80% dels clients són digitals, fet que evidencia l’oportunitat d’intensificar la relació digital amb nous i millors serveis i funcionalitats.

Font: Banc Sabadell