La taula rodona, celebrada en el marc de la Barcelona New Economy Week, va abordar el potencial del territori per generar projectes d’innovació en l’àmbit de la salut i les ciències de la vida.

BIVA va participar aquest dimarts, 6 d’octubre, en la Barcelona New Economy Week (BNEW) 2026, en el marc d’una taula rodona dedicada al paper de la cooperació territorial en la generació de projectes d’innovació en salut i ciències de la vida.

Sota la pregunta “Com convertim el potencial d’un territori en projectes d’innovació?”, la sessió va posar el focus en la necessitat de connectar empreses, universitats, centres de coneixement, administracions i altres agents de l’ecosistema per generar sinergies i impulsar projectes compartits.

En aquest context, es va presentar també BIVA Health, una nova línia de treball que amplia el model de cooperació de BIVA i posa el focus en l’àmbit de la salut i les ciències de la vida, un sector amb un important potencial de col·laboració entre els diferents agents del territori.

La taula va comptar amb la participació d’Albert Salarich, regidor d’Empresa, Innovació i Internacionalització i Energia de l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès; Òscar Pérez, director científic de Ferrer; Susana Tintoré, directora de Relacions Institucionals de Grifols; i Jaume Vives, expresident de Sant Cugat Empresarial, en representació de l’entitat.

BIVA presenta el seu model de cooperació i innovació en salut al BNEW 2026

L’acte també va comptar amb la presència de Concepció Curet, gerent de Sant Cugat Empresarial, que va acompanyar la representació de l’entitat en aquesta trobada.

La participació de BIVA al BNEW 2026 ha permès posar en valor el potencial de la col·laboració entre els diferents agents de l’ecosistema per transformar les capacitats del territori en noves oportunitats d’innovació i projectes compartits, especialment en àmbits com la salut i les ciències de la vida.

BIVA presenta el seu model de cooperació i innovació en salut al BNEW 2026