La darrera novetat digital que l’Entitat ha implementat és “Les meves finances”, una plataforma de gestió dels estalvis personals integrada a la Banca Online i Mobile.

Caixa d’Enginyers avança en la seva aposta ferma per la digitalització integral i l’ampliació dels canals de comunicació online amb els socis i sòcies de l’Entitat. A través de serveis com “Les meves finances”, l’Entitat segueix transformant la forma d’interacció amb els seus socis i sòcies per tal que esdevingui una relació cada vegada més flexible, àgil i propera, en la línia dels seus valors cooperatius.

“Les meves finances”, disponible per a la Banca Online i Mobile, és la darrera incorporació en l’oferta de Banca Digital de Caixa d’Enginyers per a la gestió eficient dels estalvis. Una nova eina de valor desenvolupada de forma conjunta amb AFI (Analistas Financieros Internacionales) que referma l’ADN cooperatiu del Grup, que treballa colze a colze amb diverses institucions acadèmiques i professionals per oferir un ampli catàleg de productes i serveis, sempre tenint en compte les necessitats dels seus socis.

Aquesta nova plataforma s’afegeix a la llarga llista de serveis posats a disposició dels socis i sòcies de l’Entitat en els últims temps per a facilitar-los-hi els pagaments (Google Pay, Apple Pay, Enginyers Pay), la comunicació amb l’entitat (nou canal de Whatsapp) o la comoditat que ofereix l’innovador concepte de gerent AGILE i els nous processos de contractació multicanal. Es tracta d’un exemple més de l’aposta de Caixa d’Enginyers per traslladar l’excel·lència en el servei presencial i d’atenció personalitzada i de proximitat a l’entorn digital, per a què els socis puguin gaudir del mateix nivell d’accessibilitat en tots els canals i realitzar qualsevol operació amb total confiança, facilitat i comoditat.

Precisament, l’esforç en digitalització i la inversió tecnològica dels darrers anys s’ha evidenciat i posat en valor arran del context de distanciament social generat per la COVID-19, en què l’Entitat ha fet possible un servei proper i eficient, a través d’una interacció amb els socis més flexible i àgil, o permetent el teletreball al 90% de l’equip professional.

En paraules de Joan Cavallé, director general de Caixa d’Enginyers, si bé l’aposta per la digitalització ha estat sempre un dels pilars bàsics dins del Grup Caixa d’Enginyers, el focus en el futur immediat passa per la integració de la tecnologia per a infraestructures i processos i la intel·ligència artificial, que “seran clau per a continuar generant valor i eficiència en tots els àmbits, sobretot, per potenciar un nivell de servei al soci d’alta qualitat”.

Font: Caixa d’Enginyers