Eurofragance Cosme TechEurofragance, empresa dedicada al disseny i creació de fragàncies, i associada a Sant Cugat Empresarial, aterra a Japó, i ho fa en COSME TECH: la fira de cosmètica més important de Japó. Un esdeveniment que se celebra del 23 al 25 de gener en el Tòquio Big Sight i en el qual participen prop de 800 expositors de fins a 40 països diferents.

La companyia de Barcelona, que acudeix a aquesta fira de la mà del Beauty Clúster Barcelona (BCB), presenta aquests dies diverses col·leccions de fragàncies per als seus diferents segments -perfumeria, cura de la llar i productes de bellesa- amb les quals vol acostar-se al mercat japonès. Pensades per a aquest nou públic, Eurofragance ha dissenyat una innovadora col·lecció de fragàncies creades al voltant de notes dolces “gourmand” com és la Pop Delights i fragàncies inspirades en licors i còctels. També ha preparat dues col·leccions de veles que s’inspiren al món dels vins i dels còctels, i una altra col·lecció basada en el nou color de l’any 2017: el Greenery. Es tracta d’una gamma d’aire fresc i revitalizante, símbol de nous començaments, que es podrà fer olor en un perfum, una vela i un gel de bany.

Segons Markus Steger, Director General de Eurofragance Àsia Pacífic, “el mercat japonès és dinàmic i creatiu, no només en termes de fragàncies, sinó també en tots els aspectes relacionats amb el producte en general, ja sigui el seu packaging, la seva comercialització o les seves formulacions. A més, és un dels més inspiradors del món per als nostres clients dels segments de cura personal i cura de la llar. Estem convençuts que COSME TECH ens ajudarà a entendre millor aquest mercat i que potenciarà el nostre desembarcament al país”.

La companyia, que acudeix per primera vegada a aquesta fira internacional, compta amb un stand propi integrat a l’espai del BCB, una agrupació d’empreses del mercat de la bellesa de la qual forma part Eurofragance i que fomenta des de fa anys el desenvolupament i la innovació en l’àmbit cosmètic.

Eurofragance continua així la seva expansió en el continent asiàtic. cal recordar que la companyia ja té una forta presència en altres regions del món com Mèxic, Turquia i Dubái.

Eurofragance, “Capturant sensacions” des de 1990

Eurofragance és una empresa internacional d’origen familiar dedicada al disseny i producció de fragàncies per a la perfumeria, la cura personal i de la llar. Va ser creada en 1990 amb el lema “Capturant sensacions”. Crea fragàncies úniques en les quals posa la seva creativitat, passió i coneixement que es converteixen en un valor diferencial en els productes dels seus clients.

Eurofragance compta amb presència local en més de 60 països i vendes en els cinc continents. Les seves filials estan a Turquia, Mèxic, Dubái i Singapur i disposa de plantes de fabricació a Barcelona, on es troba la seva seu central, Mèxic D.F i Singapur. Té distribució exclusiva a Filipines. Va facturar 63,1 milions d’euros en 2015 i empra a 294 professionals.

Eurofragance és una empresa socialment responsable. Aposta per la formació mitjançant beques a estudiants de IQS i la col·laboració amb l’UPC Campus de Terrassa a través del Màster de F&F (Aromes i Fragàncies) para el que aporta material i professorat. Forma part del Consell de Mecenatge de la Fundació Pascual Maragall, col·laborant en la recerca sobre l’Alzheimer. Participa en la recerca de l’efecte de teràpies olfactòries aplicades a malalties neurodegenerativas en la infància. Desenvolupa polítiques de conciliació familiar-social als seus empleats.

 

Eurofragance Cosme Tech

Pop Delights

Greenery