Eurofragance, empresa dedicada al disseny i creació de fragàncies, s’introdueix als Estats Units amb la compra d’una participació majoritària de l’empresa Fragrance Design LLC, amb base a Atlanta (Geòrgia).

Amb aquesta adquisició, Eurofragance amplia la seva presència al continent americà i es referma en els segments de cura personal i de la llar, àrea d’especialització de la nova companyia. Eurofragance, que ja compta amb presència al mercat americà gràcies a la seva planta i el seu centre creatiu de Mèxic, impulsa ara la seva introducció als Estats Units.

La nova filial, Fragrance Design by Eurofragance, mantindrà i ampliarà el seu equip professional actual. Eurofragance aportarà els recursos econòmics i humans necessaris per a potenciar el seu creixement i desenvolupament. L’empresa recentment adquirida compta amb unes instal·lacions de 1.200m2 dotades amb l’última tecnologia i una àmplia llibreria de fragàncies, que se sumaran a les actuals d’Eurofragance. Tant l’equip de Fragrance Design, com el seu fundador, William L. Hamilton, compten amb una llarga experiència en el sector de la cura personal i de la llar. A més, Hamilton continuarà com a accionista minoritari i director general, juntament amb l’equip directiu de Eurofragance, liderant l’execució del pla de negoci per a l’expansió als Estats Units previst per als propers cinc anys.

Eurofragance, “Capturant sensacions” des de 1990

Eurofragance és una empresa internacional d’origen familiar dedicada al disseny i producció de fragàncies per a la perfumeria, la cura personal i de la llar. Va ser creada l’any 1990 amb el lema “Capturant sensacions”. Crea fragàncies úniques en les que posa la seva creativitat, passió i coneixement que es converteixen en un valor diferencial en els productes dels seus clients.

Eurofragance compta amb presència local en més de 60 països i vendes en els cinc continents. Les seves filials estan a Turquia, Mèxic, Dubai i Singapur i disposa de plantes de fabricació a Barcelona, ​​on es troba la seva seu central, Mèxic D.F i Singapur. També té distribució exclusiva a Filipines. L’any 2016, la companyia va facturar 68,8 milions d’euros i actualment dóna feina a 254 professionals.