Els resultats d’Eurofragance confirmen la diversificació geogràfica de la companyia amb un important augment de vendes tant en mercats madurs com en els més recents.

Eurofragance, empresa creadora de fragàncies, tanca 2018 amb 78 milions d’euros de facturació, un 8% més que en l’exercici anterior. Aquestes xifres reafirmen l’èxit del pla de creixement estratègic de la companyia que manté el seu fort pla d’inversions.

La companyia ha invertit més de 10 milions d’euros en els últims 3 anys destinats a la millora i modernització d’instal·lacions i processos, així com a l’expansió geogràfica. Entre els més importants destaquen la posada en marxa de la planta a Singapur, la implementació ERP-SAP en filials o la inversió en sistemes de gestió de projectes.

Segons Laurent Mercier, conseller delegat de la companyia, “el 2018 ha estat fonamental per a reforçar i optimitzar els nostres processos en totes les filials, per tal de millorar el nostre servei als clients de tot el món”.

Eurofragance ha apostat per la diversificació geogràfica i de segments de negoci com a via de creixement principal, a més de mantenir una forta presència en els seus principals mercats: Golf de Mèxic i Àsia Pacífic. El creixement d’Eurofragance s’estén tant en mercats més madurs com el cas d’Espanya on la companyia ha experimentat un augment del 6%; com en mercats més recents com el d’Estats Units on va entrar amb l’adquisició d’una participació majoritària de Fragrance Design LLC (Atlanta) el 2017 i en el qual també registra un creixement del 29%.

En els segments de Household i Oriental, Eurofragance creix, especialment, amb molta força, en el primer a un 74% i un 22% respectivament, gràcies a productes innovadors i creatius dissenyats específicament per a les necessitats de cada client, aportant-los un gran valor afegit . Mercier, principal motor de la transformació d’Eurofragance, afirma que “l’objectiu és mantenir el pla estratègic 2020 enfocat al creixement i rendibilitat d’Eurofragance”.

D’altra banda, Eurofragance continua invertint en talent, passant de 280 a 340 empleats el 2018 amb 24 nacionalitats diferents.