eurofrEurofragance, empresa dedicada al disseny i creació de fragàncies, i associada a Sant Cugat Empresarial, ha incrementat la seva facturació en un 9% passant dels 63,1 milions d’euros de 2015 als 68,8 milions d’euros en 2016.

Per Eurofragance, aquests resultats es deuen a l’important creixement en àrees en expansió. Així, Eurofragance ha incrementat les seves vendes a la zona d’Àsia Pacífic i a Amèrica, àrees geogràfiques en les quals la companyia realitza fortes inversions. En concret, la signatura catalana acaba d’engegar una nova fàbrica a Singapur i ha augmentat la capacitat productiva de la planta de Mèxic D.F. Per a aquesta expansió i consolidació de mercat, Eurofragance ha realitzat una forta inversió sent el CAPEX total de la companyia de 3,5 milions d’euros.

Pel que fa a les categories en les quals treballa Eurofragance, destaca Household, que ha experimentat un creixement del 56% l’any 2016. Es tracta d’un segment, el de cura de la llar, pel qual Eurofragance ha apostat com a via de creixement per a la signatura. D’altra banda, Fine Fragances, el de major pes de la companyia, continua llançant bons resultats amb un increment del 15%.

D’altra banda, la R+D segueix tenint un paper fonamental en el desenvolupament de Eurofragance. És per això que ha vingut desenvolupant nous formats i productes que donen un major valor afegit per als seus clients, línia que mantindrà la companyia. En aquest sentit, l’empresa ha incrementat el nombre de professionals en un 14,4% arribant als 254 empleats, dotant de personal qualificat els seus 4 Centres Creatius i 3 plantes de producció.

Eurofragance, “Capturant sensacions” des de 1990

Eurofragance és una empresa internacional d’origen familiar dedicada al disseny i producció de fragàncies per a la perfumeria, la cura personal i de la llar. Va ser creada en 1990 amb el lema “Capturant sensacions”. Crea fragàncies úniques en les quals posa la seva creativitat, passió i coneixement que es converteixen en un valor diferencial en els productes dels seus clients.

Eurofragance compta amb presència local en més de 60 països i vendes en els cinc continents. Les seves filials estan a Turquia, Mèxic, Dubái i Singapur i disposa de plantes de fabricació a Barcelona, on es troba la seva seu central, Mèxic D.F i Singapur. També té distribució exclusiva a Filipines. En 2016, la companyia ha facturat 68,8 milions d’euros i actualment empra a 254 professionals.

Eurofragance és una empresa socialment responsable. Aposta per la formació mitjançant beques a estudiants de IQS i la col·laboració amb l’UPC Campus de Terrassa a través del Màster de F&F (Aromes i Fragàncies) para el que aporta material i professorat. Forma part del Consell de Mecenatge de la Fundació Pascual Maragall, col·laborant en la recerca sobre l’Alzheimer. Participa en la recerca de l’efecte de teràpies olfactòries aplicades a malalties neurodegenerativas en la infància. Desenvolupa polítiques de conciliació familiar-social als seus empleats.

 

Font: Eurofragance