La multinacional associada ho ha presentat durant la Beautyworld Middle East en Dubái, una de les majors fires del sector de la bellesa.

Aquesta nova creació, en la qual ha estat treballant durant tres anys, posa de manifest l’aposta per la innovació i la sostenibilitat que realitza la companyia. Desenvolupar un captiu propi i atractiu és un repte per a qualsevol casa de fragàncies, i ho és més encara si ha de respectar la seva estricta filosofia verda.

Després de considerar l’impacte de cada possible futur ingredient, es va decidir reutilitzar restes de serradures d’un arbre en particular. El procés d’elaboració partia amb l’objectiu d’eliminar, a través de mètodes de purificació naturals, les molècules supèrflues i parasitàries de l’compost de la fusta, però mantenint les d’interès perfumístic. Aquest pas de purificació, que es va repetir durant diversos mesos, va permetre descobrir un ingredient amb un perfil olfactiu que retenia alhora l’ànima de la fusta: L’Âme du Bois ™.

L’Âme du Bois ™ és una matèria primera multifacètica que té la capacitat d’adaptar cada família olfactiva i pot harmonitzar cadascun dels ingredients entre si. A més, té un perfil olfactiu sense gènere que respon a un interès creixent entre els consumidors d’avui.

La sostenibilitat és una palanca transversal de l’estratègia d’Eurofragance i forma part de la seva filosofia corporativa. Per això, els equips d’innovació apliquen dia a dia la seva creativitat per a buscar i activar solucions que combinin sostenibilitat i eficiència per a produir fragàncies de manera respectuosa i segura, com és el cas de la creació d’aquest captiu. El repte a llarg termini de la companyia és aconseguir ser ecoeficients i minimitzar el seu impacte ambiental prestant especial atenció a l’obtenció de matèries primeres i a la producció de fragàncies. Laurent Mercier, CEO de Eurofragance explica: “La creació de L’Âme du Bois™, el nostre primer ingredient captiu, és una autèntica fita per a l’empresa. Estem molt satisfets amb el resultat aconseguit. És una demostració més que, encara que siguem una empresa mitjana, juguem en les grans lligues. Continuem innovant i treballant cada dia per a estar entre els millors del sector”.

Cada any, durant la fira de la Beautyworld Middle East, Eurofragance, presenta una nova i exclusiva col·lecció de fragàncies creada amb matèries primeres extraordinàries. Aquest any, totes les fragàncies han estat creades amb L’Âme du Bois ™. En les properes setmanes, l’empresa associada a Sant Cugat Empresarial, planteja presentar les seves últimes creacions de fragàncies construïdes al voltant d’aquest nou ingredient als clients que no han pogut assistir a l’esdeveniment a Dubai.