dinar

Aquest divendres al migdia s’ha celebrat la segona edició del ‘Dinar en Femení’, que ha reunit al Junior Restaurant a una vintena de sòcies empresàries de Sant Cugat Empresarial. El tema de la trobada ha estat “Les expectatives i la gestió de la frustració. Gaudim més. Exigim (-nos) menys”. La reunió ha estat conduïda sota la dinàmica de coaching per la consultora Isabel Custodio, Sòcia Directora de l’empresa Indeed Social Consulting.

Per començar la sessió Custodio, ha proposat a les empresàries aprendre a reconèixer la frustració en el dia a dia. El segon pas ha estat identificar quines causes (internes i externes) provoquen aquesta frustració. En aquest sentit, les presents han pogut observar que totes les causes externes que han aparegut en el dinar tenen en comú la falta de compromís de l’altre persona, i que totes elles estan fora del nostre control.

Per la seva part les associades  també han identificat les causes internes que provoquen la seva frustració. Una de les més anomenades ha estat l’autoexigència. Custodio ha senyalat que “hem d’aprendre a expressar les necessitats, abans de que aquestes es converteixin en retrets. Per aconseguir què això surti, com a necessitat i no com a retret, és molt important fer-ho a temps real”.

En un format amable i distès, totes les participants en la trobada han pogut expressar a través dels diferents exercicis proposats, els diferents punts de vista, compartint eines per a poder millorar en el seu dia a dia.