L’entitat reformarà l’edifici CBS i construirà un nou espai destinat al desenvolupament de projectes estratègics, que entrarà en funcionament el 2030.

Banc Sabadell, entitat associada a Sant Cugat Empresarial, ha posat en marxa un projecte de transformació dels seus principals centres corporatius de Sant Cugat, Madrid i Alacant, amb l’objectiu d’impulsar un model de treball més col·laboratiu i accelerar el desenvolupament i l’execució de projectes estratègics.

En aquest marc, Sant Cugat reforçarà el seu paper com un dels principals centres corporatius de Banc Sabadell. L’edifici CBS serà recondicionat durant els propers dos anys per adaptar els espais a un model de treball més col·laboratiu i optimitzar-ne la capacitat. La reforma permetrà, a mitjà termini, integrar també els professionals que actualment treballen a l’edifici de la plaça Catalunya de Sabadell.

El projecte preveu, a més, la construcció d’un nou Hub de Projectes al costat del centre corporatiu de Sant Cugat, que estarà destinat al desenvolupament d’iniciatives estratègiques de l’entitat en àmbits com la intel·ligència artificial, la banca privada i la banca digital. El nou edifici està previst que entri en funcionament l’any 2030 i comptarà amb espais flexibles adaptats a diferents models de treball.

Banc Sabadell reforça Sant Cugat com un dels seus principals centres corporatius amb un nou Hub de Projectes

Com a pas previ, Banc Sabadell posarà en marxa el proper 13 d’octubre un Hub de Projectes provisional, que iniciarà la seva activitat amb una cartera de 12 projectes seleccionats per la seva rellevància estratègica i capacitat d’acceleració.

El pla de transformació també contempla la reorganització dels espais de l’edifici de Las Tablas, a Madrid, i la renovació de la seu del carrer Óscar Esplá, a Alacant. En aquest darrer cas, l’entitat concentrarà més de 600 professionals en un únic centre corporatiu, procedents també del Centre de Competències Tecnològiques d’Alacant.

Segons el CEO de Banc Sabadell, Marc Armengol, el projecte permetrà accelerar la transformació de l’entitat mitjançant espais i models de treball que afavoreixin una major connexió i col·laboració entre els equips i permetin desenvolupar i posar en funcionament els projectes amb més rapidesa.

Amb aquesta actuació, Banc Sabadell concentra a mitjà termini els seus serveis centrals en tres grans seus corporatives —Sant Cugat, Madrid i Alacant—, alhora que reforça l’aposta per nous models de treball i per la transformació tecnològica de l’entitat.