El passat 13 de setembre el comitè organitzador dels Premis Frankinorte i l’Associació Espanyola de Franquiciadores A.E.F va concedir el Premi a la franquícia més nova a ToGrowfy. Algèria García, CEO de l’empresa, va ser l’encarregada de recollir el guardó.

Els Premis Frankinorte, que van arribar aquest any a la seva sisena edició, tenen com a objectiu posar en valor la tasca dels emprenedors i reconèixer el treball de les ensenyes participants a Frankinorte, la Fira de la Franquícia i Negocis.

La marca ToGrowfy, que té les seves arrels en la companyia External Financial Management, dota a emprenedors i empreses de qualsevol dimensió d’una adreça financera de qualitat a través d’un sistema de treball en règim de outsourcing. Des de fa més de deu anys, ToGrowfy facilita informació econòmica fiable al moment oportú amb l’objectiu que els directius prenguin les millors decisions. Perquè només prenent les decisions òptimes les empreses sobreviuen i creixen.

Els serveis de ToGrowfy es basen en la gestió econòmica intel·ligent per impulsar el creixement de les empreses.

L’experiència de ToGrowfy, en xifres
Des dels seus inicis, ToGrowfy ha implantat en més de 200 companyies les bases perquè realitzin una gestió econòmica intel·ligent dia a dia; ha ajudat a més de 100 companyies a passar de posicions financeres febles i precàries a posicions financeres sòlides; ha assessorat 1.000 processos pressupostaris d’empreses de diferents sectors i dimensions; ha revitalitzat empreses després de caure en concursos de creditors, retornant-les al camí del creixement i el finançament; ha dinamitzat la consciència econòmica de més de 300 directius, que han sabut descobrir com els números són la millor mesura per conèixer els resultats del negoci i els recursos amb els quals s’explica.