Eurofragance, empresa creadora de fragàncies, tanca 2017 superant els 72,2 milions d’euros de facturació, un 5% més que en l’exercici anterior. Aquestes xifres reafirmen l’èxit del pla de creixement estratègic de la companyia que manté el seu fort pla d’inversions. El CAPEX per 2017 s’ha situat prop dels 3 milions d’euros destinats a l’optimització de les plantes de Singapur i Barcelona, la implementació de SAP a Mèxic, així com nous sistemes de codificació d’emmagatzematge.

Eurofragance ha apostat per la diversificació geogràfica i de segments de negoci com a via de creixement principal. Així, incrementa vendes un 27% en l’àrea d’Àsia Pacífic i un 32% a Turquia. El creixement d’Eurofragance s’estén fins i tot a mercats més madurs com el cas d’Europa i Espanya on la companyia ha experimentat un augment del 17% i 18% respectivament. Eurofragance també ha iniciat l’expansió en nous mercats com el d’Estats Units on va entrar fa poc amb l’adquisició d’una participació majoritària de Fragrance Design LLC, amb seu a Atlanta, operació a consolidar el 2018.

En els segments de Personal Care i Household, Eurofragance creix en un 22 i 24% respectivament, gràcies a productes innovadors i creatius dissenyats específicament per a les necessitats de cada client, aportant-los un gran valor afegit. Laurent Mercier, principal motor de la transformació d’Eurofragance i ara nou Conseller Delegat de la companyia, afirma que “l’objectiu és mantenir el pla estratègic 2020 enfocat al creixement i rendibilitat d’Eurofragance”.

D’altra banda, Eurofragance continua invertint en talent, passant de 271 a 280 empleats el 2017 amb 24 nacionalitats diferents.