Eurofragance, empresa creadora de fragàncies, continua amb el seu pla estratègic de desenvolupament i innovació, en aquesta ocasió, per a la remodelació de la fàbrica de Mèxic. L’objectiu d’aquest projecte és optimitzar els temps de producció, augmentar l’espai d’emmagatzematge i reduir el consum elèctric. Per a Andrés Pagès, director general per a Mèxic, Amèrica Central i el Carib d’Eurofragance, “el desenvolupament d’aquest projecte és una clara aposta de l’expansió del negoci a Llatinoamèrica. Després de la inversió que es va realitzar l’any 2015, aquesta reforma és la confirmació que la nostra planta de producció mexicana segueix creixent“.

Les obres, que han finalitzat amb èxit després d’un mes de treballs continuats, inclouen la construcció d’un nou magatzem de 85m2 a la planta alta que impliquen un increment de 45 Tn d’emmagatzematge, la remodelació de l’àrea de rentat i altres millores generals de la planta. Així mateix, aquesta inversió inclou la incorporació d’un tanc de 22 tones de Dipropilenglicol, la reducció dels costos de consum elèctric a més de l’optimització de temps i moviments a la fàbrica.

Aquesta remodelació és només la primera etapa; en la següent fase d’optimització d’Eurofragance Mèxic es contempla l’ampliació de l’àrea de Control de Qualitat, una millora considerable de l’equipament de rentat i la instal·lació d’una càmera freda que emmagatzemarà part de l’estoc.

El projecte de rehabilitació, tant en la seva primera com en la segona fase, és un pas clau en l’estratègia d’expansió i creixement d’Eurofragance a l’àrea. La filial mexicana ja ha reduït el temps de lliurament en 2,5 dies gràcies als treballs realitzats a les instal·lacions de la fàbrica i al seu magatzem. També ha millorat el servei de la companyia a Mèxic i el mercat centreamericà en augmentar un 25% el nivell de servei al client comparat amb l’any anterior.