window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-60595445-15');

Sant Cugat Empresarial coorganitza el nou esdeveniment BeBusiness per a crear noves activitats pels emprenedors

Presentacio BeBusiness SantCugatEmpresarialL’Associació Sant Cugat Empresarial; la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Terrassa; ESADECREAPOLIS; i l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, a través de la Fundació Sant Cugat Actiu, han impulsat un nou format d’esdeveniment: el BeBUSINESS SANT CUGAT, l’evolució natural de la Jornada d’Emprenedoria, que enguany celebra la 8a edició, cap a un nou format amb més activitats destinades al públic emprenedor i que tindrà lloc els dies 25, 26 i 27 d’octubre en diferents espais de la ciutat vallesana.

En la presentació del BeBUSINESS SANT CUGAT, que ha tingut lloc avui a l’Ajuntament de Sant Cugat, hi ha intervingut Joana Barbany, tinenta d’alcalde de Promoció Econòmica, Innovació i Govern Obert de l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès; Marià Galí, president de la Cambra de Terrassa; Joan Franquesa, President de Sant Cugat Empresarial; Joaquim Bordas, president d’ESADECREAPOLIS; i Josep Prats, director gerent de la Cambra de Terrassa; que han donat a conèixer el BeBUSINESS SANT CUGAT com a nou esdeveniment per a emprenedors, les 3 activitats que contempla (Concurs d’Emprenedoria, 8a Jornada d’Emprenedoria i MEETUP) així com la temàtica escollida per aquest any 2016: les vendes.

En representació de Sant Cugat Empresarial, el seu President Joan Franquesa ha reconegut aquest esdeveniment com “un projecte amb voluntat d’ajudar a la gent amb ganes d’innovar”, per tal d’aconseguir que els emprenedors vegin aquesta iniciativa com una opció que els ajudi a avançar.

Evolució de la Jornada d’Emprenedoria

Les 7 edicions de la Jornada d’Emprenedoria han comptat amb més de 4.400 participants, i més concretament sobre els 800 participants en cadascuna de les 5 edicions celebrades a Sant Cugat, consolidant-se com a esdeveniment de referència en l’àmbit de l’emprenedoria al Vallès i a tota Catalunya. La vuitena edició, que per sisena vegada consecutiva se celebra al municipi de Sant Cugat del Vallès, aquest any s’emmarca dintre del BeBUSINESS SANT CUGAT, un nou esdeveniment anual destinat al públic emprenedor que integrarà noves activitats i que compta amb el patrocini de Diputació de Barcelona, CaixaBank, CIRSA, així com amb el suport de Serafí Indústria Gràfica Publicitària, Via Empresa i El Punt Avui. Amb el salt al nou format, BeBUSINESS SANT CUGAT, s’espera un increment dels participants per edició que es pot situar sobre els 1000 participants.

BeBUSINESS SANT CUGAT 2016: 3 activitats entorn el tema de les vendes

El tema central del BeBUSINESS SANT CUGAT 2016 seran les vendes, raó de ser i el que sustenta el projecte empresarial. Aquesta temàtica s’abordarà des de diferents punts de vista en cadascuna de les activitats que integren el BeBUSINESS SANT CUGAT. En concret, el Concurs d’Emprenedoria que se celebrarà el 25 d’octubre tractarà sobre la venda del propi projecte, la 8a Jornada d’Emprenedoria que tindrà lloc el 26 d’octubre se centrarà en la venda de productes i serveis pròpiament i, per últim, el MEETUP del dia 27 d’octubre es focalitzarà en la cerca de l’increment de les vendes gràcies a les col·laboracions empresarials.

El Concurs d’Emprenedoria, 25 d’octubre, sala Creativity d’ESADECREAPOLIS: la venda del propi projecte

El Concurs d’Emprenedoria està destinat a persones amb empresa creada des de fa menys de tres anys i que volen donar a conèixer el seu potencial de venda davant el món empresarial. Per a participar en el concurs cal formalitzar la inscripció i enviar un vídeo pitch i la memòria explicativa del projecte fins el 7 d’octubre en format online, tal i com s’especifica en les bases de participació disponibles a la web www.bebusiness.cat. Els 10 millors projectes, prèviament seleccionats, seran presentats el dia 25 d’octubre davant del Jurat que seleccionarà els 3 projectes guanyadors que tindran l’oportunitat de donar-se a conèixer en el marc de la 8a Jornada d’Emprenedoria davant del públic empresarial i fomentar així les relacions i possibles col·laboracions. El projecte que quedi en primera posició rebrà com a premis 1 any de soci a Sant Cugat Empresarial i 1 plaça d’un any en la modalitat “smart desk” a l’Smart Community Trade Center. Addicionalment, aquest concurs ofereix als emprenedors participants l’oportunitat de millorar les habilitats comercials, especialment a l’hora de presentar el projecte empresarial.

La 8a Jornada d’Emprenedoria, 26 d’octubre, Teatre-Auditori de Sant Cugat: la venda de projectes i serveis

La 8a Jornada d’Emprenedoria està adreçada especialment a emprenedors i nous empresaris que estiguin valorant la possibilitat de posar en marxa un projecte empresarial concret, o que aquest projecte estigui en la fase inicial o de consolidació. La conferència central anirà a càrrec d’Oscar Torres, Director Global Business Development a Dassault Systèmes, i porta per títol “Emprendre sense saber vendre?”. Tot seguit es durà a terme un panell d’experiències d’èxit des de la perspectiva de les vendes amb la participació de Carlota Pi de HolaLuz, Daniel Dévai de Epsilon Technologies i Daniel Jiménez de Waynabox. La Jornada també comptarà amb la presentació dels 3 projectes guanyadors del Concurs d’Emprenedoria i d’una ponència sobre canals de venda i mètodes de pagament per augmentar les vendes a càrrec de Caixabank. La 8a Jornada d’Emprenedoria ofereix als emprenedors l’oportunitat d’enriquir els seus coneixements pràctics sobre la gestió de l’organització i dels projectes de nova empresa i ampliar la seva xarxa de contactes.

MEETUP, 27 d’octubre, Auditori d’ESADECREAPOLIS: l’increment de les vendes gràcies a les col·laboracions empresarials

El MEETUP està adreçat especialment a emprenedors que vulguin explorar la col·laboració empresarial com una oportunitat per expandir el seu negoci i generar més vendes. El meetup consisteix en una taula de debat amb presentacions breus de 2 startups que explicaran els seus models de col·laboració amb la gran empresa i si aprofiten per ampliar canals de venta i 2 corporates que explicaran de quina manera s’impliquen amb les Startups i quins són els beneficis. L’activitat comptarà també amb un networking final per potenciar els contactes entre les corporates i les startups participants. El meetup ofereix als emprenedors l’oportunitat de millora els coneixement i les habilitats en l’àmbit de la cooperació i col·laboració empresarial i ampliar la seva xarxa de contactes.

Tota la informació sobre el BeBUSINESS SANT CUGAT 2016 està disponible a la web www.bebusiness.cat, on també s’han de cursar les inscripcions a les activitats de forma online.

15 setembre 2016|