
La fàbrica de Sant Cugat, que es dedica a la fabricació de polímers que s’apliquen essencialment a millores tècniques de diversos àmbits com la salut, el benestar i la millora de processos ambientals, és la desena vegada que rep aquest guardó des del 1998.
De totes les plantes de la multinacional, només n’hi ha una altra als Estats Units que estigui especialitzada en la mateixa matèria que la de Sant Cugat, però a diferència de la de la ciutat, la nord-americana no disposa d’un laboratori de Recerca i Desenvolupament (R+D).
En els últims anys, la multinacional s’ha reforçat a la ciutat, amb una ampliació el novembre passat, com també a la resta del país, amb la compra de l’empresa química Merquinsa.
Font: Cugat.cat
