Lean Focus, empresa especialitzada en l’optimització de costos estructurals no estratègics, desenvoluparà un pla de control, gestió, optimització i ús eficient de les telecomunicacions a l’Ajuntament de Sant Cugat per als pròxims quatre anys.
Per a aquest propòsit, Lean Focus utilitzarà la seva plataforma Phone Focus de serveis TEM (Telecom Expense Management) que, a partir d’una acurada anàlisi de dades basades en el consum, costos, gestió i d’ús de dispositius de telefonia fixa, mòbil i dades, permet identificar oportunitats i quantificar l’estalvi i proposar un pla de gestió optimitzat de les telecomunicacions en l’àmbit de la gestió dels serveis dins del consistori municipal.
Amb una àmplia experiència –Lean Focus compleix ara 10 anys des de la seva creació-, l’empresa constata que les fonts d’estalvi en qualsevol organització pública o privada provenen d’ajustar el consum a les necessitats reals, contractar els productes adequats, corregir errors de facturació, eliminar costos ocults, implantar polítiques d’ús eficient i promoure l’autocontenció del consum per part de tot l’equip professional.
Nascuda al maig del 2004, Lean Focus és avui una empresa pionera en la optimització de costos estructurals no estratègics d’empreses i organitzacions que utilitza una metodologia pròpia i eines d’avançada tecnologia. L’empresa, que ha estat reconeguda amb el premi a la innovació per la Cambra de Terrassa, té entre els seus clients a Abertis, Grup Agbar, Ajuntament de Barcelona, Ajuntament de Terrassa, Aon Gil y Carvajal, Bayer, Cinesa, Codere, Diputació de Barcelona, Everis, Fundació del Liceu de Barcelona, Generalitat de Catalunya, Grupo García Carrión, Liberty Seguros, Maheso i Mecalux, entre altres.