Joan FranquesaJoan Franquesa, president (Feliu Franquesa)
President de Petra Consultoria i responsable de la immobiliària Feliu&Franquesa. També és soci fundador de BCN Panama Consulting. És membre del Comitè Organitzador de CONSTRUMAT i president del Comitè Internacional del Gremi d’Àrids. Llicenciat en Dret, màster en Direcció d’Empreses Constructores i Immobiliàries i amb postgraus especialitzats en Territori i Urbanisme, Joan Franquesa ha desenvolupat la seva carrera professional en empreses pròpies com a administrador i advocat de diverses societats del Grup Petra tant nacionals com internacionals (Amèrica Llatina). Ha estat vicepresident de Sant Cugat Empresarial des de la seva fundació l’any 2005.

 

Concep-Curet.okConcepció Curet, vicepresidenta (GlobalMed)
Sòcia-directora de GlobalMed. A més, és assessora de Direcció i Emprenedoria Assessora acreditada en Estratègia, Operacions i Logística, Organització i RRHH, Màrqueting i Vendes, per ACC10 (Generalitat de Catalunya). Enginyera Tècnica en Indústries Agroalimentàries (UPC), Concepció Curet és màster en Gestió Empresarial (IQS), Jo Directiva (ESADE), acreditada en Metodologia Belbin (UK), acreditada en Metodologia Creative Problem Solving CPS (EEUU) i directora, profesora i tutora de projectes en diferents màsters train de Trainers de Towards Excellence (Zenger Miller. EEUU). Avaluadora, mentora i tutora de projectes d’emprenedoria, és també secretària del Consell Directiu Catalunya Associació Espanyola Directius.


Manel-Farre.ok

Manel Farré, vicepresident (Catalana Occident)
Durant catorze anys Director de Comunicació de Catalana Occident i des d’abril de 2015 Director de Formació de totes les xarxes i canals de la companyia. Amb estudis de Dret a la UB, Manel Farré és màster en Direcció de Marketing per EADA, en Direcció de Comunicació Corporativa per ESADE, i PDD d’l’IESE. Ha desenvolupat tota la seva carrera professional al Grup Catalana Occident en diferents responsabilitats, des de l’assessoria jurídica fins a la formació de la xarxa comercial en management, màrqueting i direcció d’equips i la direcció de l’estratègia de la comunicació corporativa i financera del grup. Ha estat a la vegada Director de la Fundació Jesús Serra des de la seva constitució al 2005 fins a l’any 2012 i ideòleg i impulsor dels actes de celebració del 150 aniversari de la companyia.

Juanjo MartinezJuanjo Martinez, vicepresident (Networkia)
Soci director de Networkia Business Center. Amb una àmplia trajectòria professional en el sector immobiliari, està especialitzat en gestió de Centres de Negocis, desenvolupant diferents càrrecs de responsabilitat i impulsant projectes tant de creixement orgànic com la consolidació de noves línies de negoci. Juanjo Martínez participa activament en diferents organitzacions empresarials i clubs de negoci locals, nacionals i internacionals. És vicepresident primer de l’Associació Espanyola de Centres de Negocis (ACN) i board member del Barcelona International Business Club (BIBC), a més a més de participar en BCA (Business Center Association) i TBC (Team Business Center). És també vocal de la Comissió de Promoció Empresarial de la CEOE, vocal de la Cambra de Comerç i Indústria de Terrassa i vocal de l’executiva de PIMEC Vallès Occidental.

Juan-Knuth.okJuan Knuth, vocal i tesorer (Palex Medical)
President de Palex Medical, dedicada al desenvolupament de solucions hospitalàries avançades i especialitzada en la distribució de material de tecnologia sanitària. Llicenciat en Direcció d’Empreses i Finances i Màrqueting Internacional, Juan Knuth va iniciar la seva activitat professional com a auditor a Arthur Andersen per després desenvolupar una sòlida trajectòria professional en l’empresa familiar de la qual va exercir també com a vicepresident després d’ocupar funcions en l’empresa en les àrees de desenvolupament de producte, controlling comercial, logística, servei tècnic, comptabilitat i atenció al client.

Eduard-Torres.okEduard Torres, vocal i secretari (Torres & Mayoral Advocats Assessors)
Soci Director de Torres & Mayoral Advocats Assessors, amb seus a Barcelona i Sant Cugat. Llicenciat en Dret per la UB i màster en Dret Immobiliari, ha exercit com a cap de servei Ajuntament de Sant Cugat (1988-1993) i titular de bufet multidisciplinari Torres Advocats (1981-2014) del que ha estat soci-director. Actua de secretari de diversos consells d´administració i de la Cambra de Comerç Belga a Barcelona i col·labora en diverses organitzacions culturals santcugatenques i altres sense ànim de lucre com Associació Familiars Alzheimer Vallès.

Joan-Alsina.okJoan Alsina, vocal (Acceso Corporate Partners)
Soci Director d’ACCESO Corporate Partners, empresa de consultoria especialitzada en l’assessorament a companyies de fort creixement, en els àmbits de la Estratègia, les Finances Corporatives i la Gestió de Persones. És Enginyer Superior de Telecomunicacions per la UPC i Màster en Economia i Direcció d’Empreses per l’IESE. La seva experiència professional ha cobert diferents àmbits del canvi empresarial, des de la Reestructuració d’Empreses (Corporate Turnaround) fins a la Inversió en Empreses de Fort Creixement (Capital Risc). En els seus més de 20 anys de trajectòria professional ha tingut la oportunitat de participar a més de 20 Consells d’Administració. Va fundar ACCESO Corporate Partners al 2003.

Helena-Aranyó.okHelena Aranyó, vocal (Residencial Cugat Natura)
Directora del complex d’apartaments amb serveis exclusius per a sèniors Residencial Cugat Natura (Grup Inverfiatc). Tècnic en RelacionsPúbliques i màster en Direcció d’Empreses (MBA), Helena Aranyó és membre col·laborador de l’equip docent dels alumnes del Grau de Publicitat i Relacions Públiques (UB). Amb una sòlida experiència en l’àmbit de la gestió, ha desenvolupat la seva trajectòriaprofessional com a adjunta a Direcció i responsable de comunicació, administració&gestió de projectes de les societats d’arquitectura Argentí Arquitectes&AET Associats i en diverses multinacionals com Lind&Sprüngli o Manpower Team ETT.

Eva-Blanco.okEva Blanco, vocal (HP)
Directora de Comunicació i RRPP del Centre Internacional que HP te a Sant Cugat del Vallès. Diplomada en Informació i Turisme i amb estudis de Comunicació Empresarial per la Universitat de Barcelona, Eva Blanco és responsable del pla de comunicació i relacions publiques del centre i de la direcció de comunicació interna per als negocis de Impressió en Gran Format i 3D. Abans d’incorporar-se a HP, va treballar a l’Institut d’Estudis Nord Americans de Barcelona i a la cadena d’hotels H10.

Ricard-Casas.okRicard Casas, vocal (ISS Facility Services)
Director General Corporatiu de Persones i Cultura de ISS Facility ServicesIberia. Llicenciat i màster en Economia per la London School of Economics&Political Science, Ricard Casas ha desenvolupat la seva trajectòria professional desenvolupant càrrecs de direcció general en empreses com NETEVAiNECA, abans d’incorporar-se a ISS Facility Services l’any 1999, on va exercir com a director General d’Operacions y Recursos Humans abans d’ocuparel càrrec actual.

Judit-Invers.okJudith Invers, vocal (Banc Sabadell)
Directora de Zona de Banc Sabadell a Sant Cugat del Vallès. Diplomada per Ciències de l’Educació per l’UAB i especialitzada en Assessorament d’Inversions (Universitat Pompeu Fabra) i Risc Bancari (Col.legi Economistes de Catalunya), Judit Invers ha desenvolupat la seva trajectòria professional al Banc Sabadell des de l’any 1989 exercint la direcció de diverses oficines de les comarques del Bages, Baix Llobregat i Vallès Occidental. L’any 2002 ocupa el lloc de Directora Comercial de la Territorial de Catalunya i l’any 2011 es fa càrrec de la Direcció de Zona del Vallès Occidental. Des del juny de 2013 exerceix com a Directora de Zona de Sant Cugat, després del procés de reestructuració i integració de les oficines exCEP

Albert-Pitarch-okAlbert Pitarch, vocal (Larc IT Dealer Office)
Director General de LARC-IT i Director de Desenvolupament Negoci Printing de Seidor. Postgrau en direcció financera (UOC) i postgrau en Direcció Comercial i Màrqueting (ESIC), Albert Pitarch està especialitzat en la gestió de sistemes impressió i gestió documental i sistemes àudiovisuals. Va iniciar la seva trajectòria professional l’any 1993 amb la fundació de PGS, empresa familiar especialitzada en el subministrament i servei tècnic de solucions per a oficines, exercint responsabilitats de direcció financera i direcció general que culmina amb la creació de noves àrees de negoci i la venda directa. L’any 2008 crea, entre altres projectes, LARC-IT especialitzat en dues àrees de negoci ben diferenciades: Sistemes de Impressió i Digital Signage (cartelleria digital). L’any 2014 inicia el desenvolupament de negoci Printing a la consultora Multinacional Seidor.

Santiago-Sabatés.okSantiago Sabatés, vocal (Eurofragance)
Conseller Delegat d’Eurofragance. Llicenciat en Ciències de la Informació i màster en Direcció d’Empresa Familiar per EADA, va fundar Eurofragance als 25 anys juntament amb el seu pare l’any 1990. L’empresa, que actualment té filials a Turquia, Dubai, Singapur i Mèxic i exporta a més de 50 països, es dedica al disseny i la producció de fragàncies per als segments de la perfumeria, productes de cura personal i productes de neteja de la llar. Santiago Sabatés exerceix també altres càrrecs en consells d’administració de diverses empreses i és membre fundador i de l’Advisory Board del BIBC (Barcelona Internacional Business Club).

 

Juan-Luis-Velasco.okJuan Luis Velasco, vocal (Lubrizol)
Director de la fàbrica de Lubrizol Advanced Materials Manufacturing Spain SL. a Sant Cugat del Vallès. Enginyer Industrial per la UPC-ETSIIB, Juan Luis Velasco ha desenvolupat una sòlida trajectòria professional amb setze anys d’activitat a l’empresa multinacional belga Solvay i, des de fa disset anys, a Lubrizol, i que ha portat a posicionar la planta de Sant Cugat com un referent mundial en l’àmbit de desenvolupament de processos, de qualitat, de seguretat i medi ambient per a la producció de polímers d’alta qualitat destinats a diversos sectors industrials. Lubrizol també disposa a Sant Cugat d’un centre d’R+D i de recerca aplicada considerat també de referència mundial per al desenvolupament de productes globals per a tota la companyia.

Olga-Velasco.okOlga Velasco, vocal (Grup Marcove)
Codirectora del Grup Marcove. Llicenciada en Dret, i Màster en Assessoria Jurídica d’Empresa per l’IE (Instituto de Empresa). Amb una dilatada experiència en el sector immobiliari, Olga Velasco ha codirigit el procés de diversificació, d’expansió i creixement del Grup Marcove des de l’any 1995 consolidant l’activitat de les empreses del grup en sectors com la construcció, immobiliari i hoteler, així com la implementació de polítiques innovadores d’eficiència energètica i sostenibilitat en el sector de la construcció i l’habitatge.