Techma Business School, escola de negocis associada amb seu a Reus i Sant Cugat, organitza per primera vegada l’esdeveniment Marketing TECH al Vallès.
Assistents, col·laboradors i ponents van participar ahir, 17 d’octubre, en la tercera edició del Marketing TECH, una iniciativa de Techma Business School que es va celebrar a les instal·lacions de Boehringer Ingelheim. L’objectiu és consolidar-se com un espai de debat, intercanvi de coneixements i networking en aquest àmbit professional. Aproximadament 60 persones van assistir a l’esdeveniment, on van poder conèixer les últimes novetats en sectors com el tecnològic i el màrqueting digital, entre d’altres.
El cartell de ponents incloïa professionals de primer nivell del teixit empresarial i educatiu, com ara Rosa María López Carneros, Gerent de Franchise BTF & Mental Health a Boehringer Ingelheim, que va parlar sobre l’impacte de la tecnologia (e-health) en la salut i el sector farmacèutic; Xavier Sánchez, coach de narrativa de marca i storytelling, i fundador d’Umbilical, que va explicar la importància del storytelling en el màrqueting per captar clients; Pere Porta, Leader Manager de Huawei, que va parlar sobre la transformació digital com a avantatge competitiu en el sector industrial; Montse Blanco Fernández, Directora de Màrqueting de la Fundació La Caixa, que va abordar la comunicació social i la importància d’algunes campanyes de màrqueting per aconseguir una major repercussió en aquest sector; Vicenç Fabregas, Head of Live Experiences & Entertainment a NSN, que va mostrar per què actualment el màrqueting esportiu se centra a atraure el públic jove vinculat al món del espectacle; i Aina Rosselló, Channel Business Infrastructure Manager a HP, que va tancar l’esdeveniment analitzant el SaaS (Software as a Service) i les millors plataformes per a les empreses.
Techma ha agraït als assistents la bona acollida d’aquesta primera edició al Vallès, i especialment a les empreses que han confiat en portar aquest projecte a Sant Cugat després de dos anys a Reus.