La companyia associada, líder mundial de dades, insights i consultoria, ha estat reconeguda per les seves solucions de mesurament i anàlisi de la comunicació als premis AMEC 2021.
Organitzats per AMEC, l’associació global per al mesurament i l’anàlisi de la comunicació, aquests premis recompensen la tasca excepcional de les companyies en aquesta àrea, establint les millors pràctiques en recerca, mesurament i avaluació de les accions comunicació.
Kantar i TikTok: com millorar la imatge de la marca als mitjans
Kantar ha obtingut dos premis d’or pel seu treball amb TikTok per demostrar com les marques poden millorar la seva imatge en mitjans utilitzant la plataforma, donant suport a l’objectiu de la companyia de competir per una quota més gran de pressupostos publicitaris. Concretament, Kantar va analitzar com el contingut generat per l’usuari en aquesta xarxa social dóna valor afegit a les marques. El projecte va suposar la primera vegada que TikTok treballava amb una companyia de recerca per analitzar les dades d’aquesta manera.
- Premi d’or a la millor investigació/mesurament integrat de la comunicació.
- Premi d’or a la millor anàlisi de xarxes socials.
Kantar i OTTO: com millorar el seu posicionament en mitjans respecte als competidors
L’empresa associada també ha guanyat dos premis de plata per l’anàlisi realitzada per OTTO, la companyia en línia de retail més important d’Alemanya, per analitzar el seu posicionament en mitjans de comunicació com la companyia líder i pionera a les pràctiques professionals del futur.
- Premi de plata a la millora més eficaç en el procés de mesurament de la comunicació.
- Premi de plata a la planificació, investigació i anàlisi més efectius en les accions de comunicació B2B.
Kantar i NatWest: apostant per la sostenibilitat
El projecte per desenvolupar un marc de mesurament de mitjans per a NatWest va fer que Kantar obtingués un altre premi de plata. Aquest es va centrar a ajudar NatWest a mesurar el desenvolupament de la seva estratègia per millorar el seu posicionament al sector bancari britànic basant-se en el seu compromís amb el propòsit social i la sostenibilitat
- Premi de plata al millor marc de medició de mitjans.
“Aquest reconeixement per part d’AMEC és una prova del nostre compromís amb el lliurament de dades de gran qualitat per als nostres clients, ja que proporcionem mesures i anàlisis eficaces per orientar i optimitzar la seva estratègia de comunicació i, en darrera instància, impulsar l’èxit del negoci. Estem orgullosos de treballar amb algunes de les millors marques del món i aquestes victòries són una prova més de com estem establint l’estàndard en el mesurament de la reputació a mitjans, establint noves i innovadores formes de treballar” assenyala Petra Masinova, Reputation Intelligence Product Director a Kantar.