Excel Taxi ha decidit afrontar el creixement de la seva activitat amb la implementació d’un servei de call center amb major potencial que permetrà assegurar la qualitat de l’atenció al client.
Al mateix temps, l’empresa, que s’ha associat a un grup referent en el sector del taxi, té previst incrementar la seva flota de vehicles en els propers mesos. Excel Taxi Sant Cugat va iniciar la seva activitat el setembre de 2013.
Excel Taxi ha decidit afrontar el creixement de la seva activitat amb la implementació d’un servei de call center amb major potencial que permetrà assegurar la qualitat de l’atenció al client. Al mateix temps, l’empresa, que s’ha associat a un grup referent en el sector del taxi, té previst incrementar la seva flota de vehicles en els propers mesos.
Per millorar la gestió de les seves flotes, Excel Taxi treballarà conjuntament amb una empresa líder al sector del taxi amb més de 20 anys d’experiència i que dóna servei a 240 poblacions de l’estat espanyol i diferents països a nivell mundial. Pel que fa a la gestió de l’atenció telefònica, l’empresa compta amb un equip multilíngüe (català, castellà i anglès) de 8 persones que atendran les reserves les 24 hores els 365 dies de l’any.