La IA és un dels temes de màxima actualitat que ocupen i preocupen a molts sectors laborals de la nostra societat. Pel futur de les empreses i la seva necessària adaptació als canvis de mercat i de comportament del client és primordial l’aposta per la formació, que ens permeti entendre i aplicar totes eines, humanes, tècniques i tecnològiques de les quals disposem.
Per aquest motiu, l’empresa associada CatServeis SXXI us convida a participar de l’acte de presentació de l’acord empresarial entre IBERIAN GLOBAL SERVICES SL i GINTECO WORLD WIDE per oferir formació empresarial personalitzada: anàlisis de necessitats i detecció de possibilitats de millora de l’empresa per a dissenyar un pla estratègic global d’actuació on l’aprenentatge dels seus empleats serà clau per a la seva transformació.
L’acte se celebrarà el divendres, 20 d’octubre, a les 9.30h, a les oficines de CatServeis SXXI a Sant Cugat del Vallès.
L’acte comptarà amb una conferència sobre “Com pot la Intel.ligència Artificial millorar el customer experience?”, a càrrec d’ Eduard Martín Lineros, CIO – director programa 5G – Mobile World Capital Barcelona.
Les dues empreses treballaran per a la promoció del servei professional formatiu que es desenvoluparà des d’IGS TOD TRAINING, companyia especialitzada en formació impartida per a respondre a les necessitats de l’empresa-client i augmentar la reputació i millorar la seva marca.
PROGRAMA
9:00h – 9:30h Recepció d’assistents
9:30h – 9:45h Presentació i benvinguda
Marc Guerrero, president de Ginteco World Wide
9:45h – 11:00h Conferència “Com pot la Intel·ligènia Artificial millorar el
Customer Experience”
Eduard Martín, CIO – Director programa 5G – Mobile World Capital Barcelona
11:30h Clausura de l’acte
Remei Gómez, CEO IGS TOD TRAINING i de CatServeis SXXI
Per assistir a l’acte de presentació i conferència, podeu confirmar la vostra assistència a 📧 info@igstod.training