Carregant Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

¡Per primera vegada hi ha ciència en la gestió dels negocis! I no parlo només d’estudis de mercat amb base a la neurociència, que detecten la reacció del cos davant un anunci o un nou envàs.

No em refereixo només a aquest tipus d’estudis generalment denominats “neuromàrqueting”. Em refereixo al fet que la neurociència ens aporta una base prou sòlida com per idear productes, serveis, marques i experiències de client, de manera que siguin agradables al cervell. A això se l’anomena “brain-pleasing màrqueting” just el que les persones directives han de plantejar per crear en la seva clientela un sentiment positiu cap al que ells venen i la seva marca. D’això va aquest Bootcamp de 2,5 dies intensos.

Constarà de sessions plenes de rigor, intensitat i diversió impartides pel Professor Titular Lluís Martínez-Ribes. (10% de descompte per a tots els associats de Sant Cugat Empresarial).

Més informació i registre

(10% de descompte per a tots els associats de Sant Cugat Empresarial)