Tot i la crisi econòmica provocada per la pandèmia, la companyia augmenta la seva facturació un 15% i incrementa la seva plantilla en un 47%.

Grup Conektia, empresa especialitzada en software de gestió de Recursos Humans i Outsourcing, va tancar l’any 2020 amb un increment de la seva facturació d’un 15% respecte a l’exercici anterior. Paral·lelament a aquest creixement, l’empresa va augmentar també el seu equip humà en un 47%.

En paraules d’Oscar Roda, director del departament d’outsourcing de Grup Conektia, “en un any en què s’han produït innombrables canvis socials i econòmics, les empreses han hagut d’adaptar a les noves circumstàncies sense descuidar les relacions amb les seves plantilles. En aquest sentit, des de Grup Conektia els hem ofert un servei d’outsourcing i gestió de nòmines amb el que han pogut organitzar millor la interacció amb els seus empleats, i la resposta ha estat molt positiva”.

En aquestes circumstàncies, s’ha produït una demanda creixent per part de les empreses de solucions que les ajudin a mantenir-se com els serveis d’outsourcing. Precisament, segons diverses enquestes recents, més del 60% de les organitzacions va recórrer a aquest tipus de serveis com a solució per seguir endavant amb els seus negocis. I un dels àmbits en què l’externalització ha destacat especialment és el de l’administració dels recursos humans, marcada en la seva major part en 2020 per la gestió d’Expedients Temporals de Regulació d’Ocupació (ERTO) i de nòmines.

Situacions trobades en la gestió de nòmines
L’any passat les empreses van haver de fer front a noves situacions que van afectar a la seva relació amb els empleats. De fet, des de Grup Conektia varen detectar una sèrie de comportaments comuns:

1.- Impagaments i retard de rebuts de nòmines: Mentre que les empreses segueixen enfocades a fer front a l’impacte de l’Covid, pot ser que aquesta gestió quedi en segon pla, originant el retard en el cobrament per part dels empleats o impagaments, portant fins i tot a conseqüències negatives amb la Seguretat Social.

2.- Adaptació al teletreball. A causa de l’augment del teletreball, molts dels servidors i plataformes no estan preparats per a nombrosos accessos remots. Això pot alentir el treball o donar lloc a connexions inadequades.

3.- Normativa en constant evolució. Cada vegada estan sent més complexes de gestionar amb els recursos que es tenen.

4.- Gestió de ERTO. Administrar els ERTO ha suposat molts maldecaps, a causa dels constants canvis legals i la sobresaturació de l’Administració Pública, havent de dedicar jornades de treballs interminables i sense saber si s’havia tramitat correctament.

Per tot això, molts departaments de RRHH han trobat en l’outsourcing la solució perfecta, delegant aquestes tasques administratives en proveïdors qualificats per així ells poder centrar-se en gestions que realment aportin un avantatge competitiu al negoci.

La proposta de Grup Conektia
En aquest context, Grup Conektia compta amb una gran experiència en serveis d’externalització de nòmines i RRHH en les seves diferents modalitats. Això permet que totes aquestes tasques puguin ser gestionada per especialistes, deixant temps i recursos a les organitzacions perquè s’ocupin de el nucli del seu negoci.

En concret, aquests són els beneficis que pot aportar el servei d’outsourcing de nòmines de Grup Conektia:
1.- Gestió de nòmines de manera senzilla, ràpida i complint amb la normativa legal vigent. Les organitzacions tenen a la seva disposició un equip de persones altament qualificades amb més d’un milió d’hores d’experiència en projectes de Recursos Humans.

2.- Minimitzar riscos. Al comptar amb experts en aquesta matèria, les empreses poden reduir els riscos associats al càlcul de les nòmines i a les gestions de RRHH.

3.- Reduir Costos. No es destinen recursos per al manteniment ni actualització de programari, ni altres recursos informàtics. D’aquesta manera, la companyia podrà dirigir els seus esforços i recursos a les gestions que donen vida al seu negoci, millorant en eficiència i eficàcia.

4.- Informació a l’instant. Les empreses tindran accés immediat 24×7 als servidors de Grup Conektia. A més, comptaran amb un suport i atenció telefònic de Help Desk que solucionarà qualsevol incidència.

5.- Tracte proper i de confiança. Gràcies a l’experiència de l’equip humà de Grup Conektia, les organitzacions podran dipositar tota la seva confiança en ell, el que els permetran anar de la mà en cada situació que sorgeixi.

En definitiva, en aquests temps de pandèmia, l’outsourcing de recursos humans i gestió de nòmina ha incrementat el seu valor per a les empreses, i Grup Conektia ofereix les seves solucions i experiència de més de trenta anys en el mercat per facilitar la tasca dels departaments de recursos Humans.