ignasiMediaclick, amb seu a Sant Cugat del Vallès, és una agencia de màrqueting online 360º. Fundada l’any 2007, l’empresa va ser una de les primeres agencies especialitzades en posicionament orgànic i campanyes Google Adwords que es van constituir a Barcelona.

Amb una sòlida experiència en el sector, Mediaclick compta amb un equip de consultors de màrquetig online especialitzats en definir estratègies i operatives personalitzades i amb visió global 360º. Entre els seus clients, Mediaclick compta amb institucions públiques com la Generalitat de Catalunya o la Universitat de Barcelona, grans multinacionals com ara Würth o Genberit i pimes i empreses locals com SC Trade Center o Eix Estels.

• Com descriuries el grau d’incidència d’Internet en el nou paradigma de la gestió empresarial?

Internet definitivament ha revolucionat la forma de gestionar l’empresa. Només cal veure l’impacte que ha tingut el correu electrònic en el món empresarial i la gestió diària de qualsevol empresa. O bé com gràcies a Internet, s’han modificat radicalment models de negoci com ara el turístic, eliminant quasi per complert els locals físics i el model d’agència de viatges tradicional.

• Què és el màrqueting online? En quins perfils d’empresa cobra especial importància el màrqueting online?

El màrqueting online treballa les estratègies i accions tradicionals del màrqueting (visibilitat, publicitat, venda,…) a través de les possibilitats que proporciona una pantalla connectada a Internet. Qualsevol empresa interessada a connectar amb el seu públic objectiu, guanyar visibilitat, generar vendes, etc, és una empresa a la que li hauria d’interessar el màrqueting online.

Segueix llegint l’entrevista