L’empresa de software Epinium, amb seu a Mataró, i que ajuda marques i agències amb vendes a Amazon a millorar els seus resultats amb intel·ligència artificial, ha tancat una ronda de 500.000 euros en què ha participat Banc Sabadell a través de BStartup. L’operació ha estat liderada per LLYC Venturing, i compta també amb la participació d’inversors com ara KOMM Investment (Michael Kleindl) i Jordi Ordoñez, entre d’altres.

Epinium destaca per la facilitat de connectar i gestionar múltiples comptes en una sola plataforma en segons, així com totes les integracions relacionades amb màrqueting a Amazon (Seller Central, Vendor Central, Brand Analytics i Amazon Ads). Un cop feta la integració, els usuaris poden veure analítica avançada dels seus comptes, una auditoria per saber què han de fer per millorar els seus resultats i eines d’optimització SEO i publicitat a Amazon amb intel·ligència artificial pròpia i integracions com ChatGPT.

El software, llançat al mercat el 2021, compta actualment amb més de 70 clients repartits entre Espanya, Itàlia, Alemanya, Turquia i altres països. Algunes de les marques amb què actualment treballen són: Educa Borras, Bandai, Quirumed, Nutriben, Aiwa, i agències com Kiliagon, Rocket Digital i Apache parteix de LLYC. El 2023 van ser reconeguts com a Advanced Partner d’Amazon Ads, la màxima distinció d’eines o agències que gestionen una inversió publicitària elevada.