logo-advantoADVANTO és una empresa de serveis de comunicació online integral especialitzada en el conegut com a CRO (Conversion Rate Optimization), un procés que a partir de l’estudi del comportament dels usuaris, millora el rendiment del web o e-commerce per incrementar el percentatge de conversions o vendes.

L’eix central de l’estratègia online d’Advanto és el desenvolupament i la implementació de solucions orientades a millorar la conversió de les visites a les web dels clients en vendes. En aquest sentit, Advanto fa una anàlisi en profunditat de les webs i la seva aplicació e-commerce.

Volem estudiar el comportament del nostre client/usuari, el volem conèixer, saber què fa dins del nostre web, com es comporta, què li agrada i què no, perquè abandona en un cert punt del procés de compra, etc. La web ha de ser fàcil d’utilitzar i ha de complir les expectatives de l’usuari. Com més coneguem al nostre client/usuari, més podrem optimitzar el nostre web i el nostre missatge, segons Xavier Pujol, gerent d’Advanto.

D’acord amb l’e-showBCN, celebrat recentment a Barcelona, en l’àmbit de la gestió i la venda per Internet la principal preocupació de l’e-commerce és la capacitat de convertir les visites d’un usuari d’una web en una venda especialment en un entorn en què el comerç electrònic és un dels sectors que segueix creixent a nivell mundial. Si bé una de les grans preocupacions per un e-commerce, és captar tràfic, ho és molt més la conversió (quant venem?) i per conversió
ens referim a transformar una visita en una venda. Aquí hi té molt a veure l’experiència que l’usuari tingui en el nostre web.

Per a Advanto, la clau rau en un disseny i una anàlisi en profunditat de la web, mesurar els indicadors i sobretot la posterior interpretació de les dades que permetran definir els canvis que portaran a millorar la conversió. D’aquesta manera fem l’esforç molt més eficient i amb les mateixes visites aconseguim més negoci.

Segueix llegint