Sportium, Casa d’Apostes Núm.1 a Espanya, va revelar el passat dimecres en un acte celebrat a Esade Creapolis, el guanyador del ‘I Sportium Employee Innovation Project’, la primera d’una sèrie d’iniciatives globals amb les quals vol fomentar la innovació a través d’un concurs d’idees. En aquesta ocasió la companyia, en la seva aposta per la innovació i les noves tecnologies, ha seleccionat un projecte basat en la digitalització de processos per a millorar l’experiència de l’usuari de forma revolucionària.
Les propostes presentades pels 6 finalistes han seguit la línia tant del desenvolupament de la intel·ligència artificial aplicada al costumer Intelligence i la digitalització de processos, com de la millora de l’experiència d’un usuari omnicanal, que cada vegada està més informat. D’aquesta manera, oferir immediatesa i personalització a l’usuari, així com l’optimització de processos, serà la punta de llança de la nova dinàmica de la marca.
Sportium presenta així el seu ferm compromís per la tecnologia més disruptiva, amb l’objectiu de seguir liderant el mercat a força d’oferir a l’usuari serveis innovadors i punters.
Amb aquest primer Sportium Employee Innovation Project, la companyia, a més de reforçar el seu paper d’empresa tecnològica puntera, ha volgut refermar també la seva aposta pel talent jove mitjançant el foment de la innovació i la creativitat dels seus empleats. Una iniciativa pionera que ha involucrat a gran part de la seva plantilla i que permetrà al seu guanyador, Òscar Garcia, liderar el desenvolupament i implementació d’aquest projecte a la companyia durant l’any vinent.
Sportium compta amb un equip jove integrat per 345 col·laboradors amb una mitjana d’edat de 34 anys, de caràcter internacional amb procedències de països com Rússia, Itàlia, Cuba, Argentina, França, Espanya, Colòmbia, Panamà …, i un marcat perfil tecnològic, comptant amb un 30% de la plantilla dedicat a aquesta àrea.
La seva central està situada a Sant Cugat del Vallés, una smartcity que en paraules de la seva regidora de Promoció Econòmica, Silvia Solanellas ‘és una ciutat Business Friendly’ que aposta pel coneixement i la innovació. Orientada als negocis, compta amb un parc empresarial de 3.275 empreses que generen gairebé 65.000 llocs de treball. Amb prop de 90.000 habitants, és una de les poblacions més joves i qualificades de Catalunya. El 60% de població té estudis universitaris”.
Així, Sportium s’emmarca en aquest hub tecnològic de Catalunya on pretén establir sinergies amb les entitats acadèmiques i empresarials de referència, a fi de reforçar la seva estratègia orientada al lideratge i a la captació de talent.
Una iniciativa avalada per Sant Cugat Empresarial i ESADE Creapolis
La posada en marxa d’aquesta primera edició de Sportium Employee Innovation Project s’ha fet en estreta col·laboració amb Sant Cugat Empresarial i Esade Creapolis, la unitat dedicada a promoure la innovació que pertany a la reconeguda Escola de Negocis ESADE. Precisament va ser a les seves instal·lacions on el passat dimecres es van presentar els sis projectes finalistes i es va desvelar el guanyador.
A l’acte, que va comptar amb la presència del CEO d’Sportium, Alberto Eljarrat i altres directius de la companyia i de CIRSA, van assistir Oriol Alcoba, director d’ESADE Creapolis; Joan Franquesa, president de Sant Cugat Empresarial i Sílvia Solanellas, Regidora de Cultura, Promoció Econòmica i Ocupació de l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, entre d’altres personalitats del sector empresarial.
Amb aquest projecte, Sportium ha donat l’oportunitat a tots els col·laboradors de la companyia de realitzar les seves pròpies propostes, sense cap tipus de límit i obert a qualsevol camp, en una clara aposta pel talent jove que majoritàriament integra la marca.
Font: Sportium