Banc Sabadell, empresa associada a Sant Cugat Empresarial, ha anunciat el nomenament de Marc Armengol com a nou conseller delegat del Grup, en substitució de César González-Bueno, en el marc d’un relleu acordat de comú acord amb el Consell d’Administració. El nomenament serà efectiu previsiblement a partir del mes de maig, un cop celebrada la Junta General d’Accionistes i obtingudes les autoritzacions preceptives del Banc Central Europeu.
El president de l’entitat, Josep Oliu, ha volgut reconèixer la tasca de González-Bueno al capdavant del banc, destacant “els canvis que ha impulsat a l’organització, que han permès assolir diversos rècords històrics de resultats i multiplicar per més de dotze vegades el valor de l’acció en cinc anys”. Oliu ha subratllat que ha estat “un conseller delegat excepcional, amb una capacitat d’execució fora del comú, que sempre ha posat els interessos del banc per davant dels seus”.
Per la seva banda, César González-Bueno ha valorat molt positivament aquesta etapa, afirmant que “han estat cinc anys excepcionals, amb un equip cohesionat i unes perspectives clares i positives per als propers anys”, i ha remarcat la importància d’afrontar el futur aprofitant “les extraordinàries oportunitats de transformació que ofereix la tecnologia”.

Pel que fa al seu successor, Josep Oliu ha destacat que Marc Armengol coneix a fons Banc Sabadell, després de gairebé 25 anys ocupant diferents posicions de responsabilitat al grup, tant a Espanya com a l’estranger. Ha remarcat la seva “demostrada capacitat de lideratge, una sòlida experiència en gestió i un profund coneixement tecnològic”, elements clau per afrontar els reptes de la nova etapa: mantenir la generació de capital, reforçar la dinàmica comercial i liderar una nova fase de transformació en un entorn de disrupció tecnològica.
Marc Armengol compta amb una trajectòria de gairebé 25 anys al Grup Banc Sabadell, on ha desenvolupat la seva carrera en àmbits clau com Tecnologia, Operacions i Estratègia, sempre vinculat a projectes de transformació. Al llarg del seu recorregut professional ha liderat integracions d’entitats i el desenvolupament de filials internacionals a mercats com els Estats Units, Mèxic i el Regne Unit. Més recentment, com a conseller delegat de TSB, ha reforçat la posició competitiva de la filial britànica i la seva contribució als resultats del Grup, consolidant un perfil sòlid per encapçalar la nova etapa de Banc Sabadell.

