Aquest dimecres s’ha celebrat en sessió ordinària la Junta Directiva de Sant Cugat Empresarial, a les instal·lacions d’Esade Sant Cugat.
Durant la mateixa el regidor d’Empresa, Innovació, Internacionalització i Energia, Albert Salarich, ha presentat als membres de la Junta Directiva, les principals línies d’acció de la Regidoria de cara al 2024, entre les quals es troben l’evolució de l’Oficina a l’Atenció a l’Empresa (OAE); la creació d’un sistema d’emprenedoria i innovació; l’actualització d’aspectes relatius al planejament industrial; la potenciació d’aportacions creuades de valor entre el sector empresarial i acadèmic; la proposta de nous mecanismes col·laboratius en la gestió de les zones empresarials a la ciutat; així com la creació d’una Oficina de Fons Europeus.
Durant la reunió, s’ha fet palès una vegada més, la voluntat de col·laboració entre l’àmbit empresarial i el sector públic de la ciutat, i també la necessitat de treballar conjuntament per seguir posicionat Sant Cugat com a pol d’atracció empresarial, d’innovació i de talent.
Tancament de l’exercici 2023
La Junta Directiva ha dut a terme, durant la sessió d’aquest matí, una exhaustiva anàlisi interna de les dades econòmiques corresponent al tancament de l’exercici 2023. La Comissió Econòmica es troba en aquests moments finalitzant el procés de tancament, amb l’objectiu de proporcionar un informe complet i precís abans de finalitzar l’any.