L’empresa associada Agrupa Global Talent ha llançat un nou servei dissenyat per a aquells que busquen identificar i seleccionar directius i comandaments. Agrupa Global Talent és una consultoria “boutique” especialitzada en la identificació, selecció i avaluació de talent de perfils directius, destacant per la seva proximitat als clients tant a nivell nacional com internacional.

El nou servei, MAPPING AD-hoc, és un pas previ fonamental per a qualsevol recerca de directius. Consisteix en realitzar un estudi “ad hoc” que analitza entre 8 i 12 empreses del sector del client, proporcionant informació valuosa sobre els managers disponibles en el mercat, les seves motivacions per al canvi, així com les seves expectatives salarials. Aquest servei permet als clients prendre decisions informades i estratègiques a l’hora de buscar talent directiu.

Els interessats poden contactar amb J. Carlos Riba, Partner d’Agrupa Global Talent, a través del seu correu electrònic: jcarlos.riba@agrupaglobal.com.