En el marc de BIVA (Barcelona Innovation Valley Alliance), el proper 29 d’octubre se celebrarà una nova edició del BIVA Talent Day – Fun Networking, una jornada impulsada conjuntament per l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès i Sant Cugat Empresarial per connectar el teixit empresarial amb el talent jove.
Després de l’èxit de la primera edició, el BIVA Talent Day torna amb l’objectiu de facilitar que les empreses puguin conèixer de primera mà estudiants universitaris amb diferents perfils i àmbits de formació, generar nous contactes i identificar talent per a futures incorporacions.
En aquest sentit, les empreses participants disposaran d’un estand propi i gratuït, que podran utilitzar com a punt de trobada per presentar la seva empresa, donar a conèixer les seves oportunitats professionals i establir contacte directe amb estudiants de 3r i 4t curs, màsters i postgraus.
📅 Dijous, 29 d’octubre de 2026
🕛 De 12.00 a 16.00 h
📍 Mercantic, Sant Cugat del Vallès
A més de l’estand, la jornada oferirà un espai dinàmic i distès per afavorir el networking i la connexió entre empreses i talent, així com per reforçar els vincles amb l’ecosistema d’innovació de Sant Cugat i la comunitat BIVA.
Si la vostra empresa està interessada a participar-hi, podeu manifestar el vostre interès a través del formulari següent:
Formulari empreses BIVATalent Day 2026
L’emplenament del formulari no implica la confirmació de l’estand ni de la participació. El nombre d’empreses participants és limitat per qüestions d’aforament i organització.
Un cop rebudes les sol·licituds, l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès es posarà en contacte amb les empreses per confirmar-ne la participació i facilitar-los tota la informació necessària per preparar la jornada.
Us animem a aprofitar aquesta oportunitat per donar visibilitat a la vostra empresa i connectar amb el talent jove.
